Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew: - Jiton
A1 - Suna Otrzymane: - Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi D - Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na odległość 1m. Koszt chakry: 500/turę
Wymagania: - Zdobycie informacji o zdolności Suna - Trening pod okiem użytkownika zdolności Suna (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
B1 - Kontrola Piasku I Otrzymane: - Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na odległość 5m. Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania: - Stoczenie 10 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
===============
B2 - Kontrola Piasku II Otrzymane: - Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na odległość 10m. Koszt chakry: 2.000/turę
Wymagania: - Stoczenie 20 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
===============
B3 - Mistrzowska Kontrola Piasku Otrzymane: - Umiejętność Kontroli Własnego Piasku (z gurdy) na dowolną odległość w zasięgu wzroku. Koszt chakry: 4.000/turę
Wymagania: - Stoczenie 40 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
===============
C1 - Piaskowe Ninjutsu I Otrzymane: - Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi C
Wymagania: - Użycie technik Suna rangi D 25 razy - Trening Kontroli Piasku (60 dawek treningowych koncentracji)
===============
C2 - Piaskowe Ninjutsu II Otrzymane: - Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi B
Wymagania: - Użycie technik Suna rangi C 20 razy - Trening Kontroli Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
C3 - Piaskowe Ninjutsu III Otrzymane: - Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi A
Wymagania: - Użycie technik Suna rangi B 15 razy - Trening Kontroli Piasku (90 dawek treningowych koncentracji)
===============
C4 - Mistrzowskie Piaskowe Ninjutsu Otrzymane: - Możliwość nauki i tworzenia technik Suna rangi S
Wymagania: - Użycie technik Suna rangi A 10 razy - Trening Kontroli Piasku (100 dawek treningowych koncentracji)
===============
D1 - Masa piasku Otrzymane: - Umiejętność mieszania Własnego Piasku (z gurdy) z piaskiem z otoczenia (trwa 3 tury, nie ogranicza czynności) w celu kontroli większej ilości piasku. Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Kontrola Piasku (przykład: cecha B2 - pozwala na kontrolę do 10m). Koszt chakry kontroli dużych (zdolnych do zasypania obszaru o średnicy 10m) ilości piasku: 6.000/turę
Wymagania: - Stoczenie 50 walk z użyciem Kontroli Piasku
===============
D2 - Pustynny piasek Otrzymane: - Umiejętność Kontroli ogromnych ilości (bez ograniczenia) dowolnego piasku, bez potrzeby mieszania go z własnym. Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Kontrola Piasku (przykład: cecha B2 - pozwala na kontrolę do 10m). Koszt chakry kontroli ogromnych (zdolnych do przykrycia całej wioski) ilości piasku: 10.000/turę
Wymagania: - Stoczenie 100 walk z użyciem Kontroli Piasku
===============
E1 - Minerały Otrzymane: - Umiejętność mieszania Własnego Piasku (z gurdy) z minerałami z ziemi (trwa 3 tury, nie ogranicza czynności). Piasek może być wykorzystany do obrony przed bardzo silnymi technikami o właściwościach przebijających.
Wymagania: - Odnalezienie Pustynnej Groty w Kraju Wiatru - Dotarcie do najniższych jaskiń Pustynnej Groty i pokonanie Pustynnego Strażnika - Trening Kontroli Piasku (80 dawek treningowych koncentracji)
===============
F1 - Obrona Abolutna I Otrzymane: - Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, o ile użytkownik jest świadomy ataku (np. go widzi). Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania: - Odnalezienie tajnych zapisków Gaary w Kraju Wiatru - Trening Kontroli Piasku (80 dawek treningowych koncentracji) - Stoczenie 5 walk z posiadaczek Kekkei Genkai
===============
F2 - Obrona Abolutna II Otrzymane: - Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, nawet jeżeli użytkownik nie jest świadom ataku. Koszt chakry: 1.000/turę
Wymagania: - Trening Kontroli Piasku (100 dawek treningowych koncentracji) - Wygranie 5 walk z posiadaczek Kekkei Genkai
===============
G1 - Perfekcja Kontroli Piasku Otrzymane: - Noszona gurda z piaskiem przenika chakrą użytkownika. Od tej pory gurda zbudowana jest w całości z piasku użytkownika i nie ogranicza jego ruchów - znika kara do statystyk za noszona gurdę z piaskiem
Wymagania: - Stoczenie 100 walk z użyciem technik lub zdolności Suna
|