Shirute - 17-02-2015 00:13:58

Oto techniki, które znalazłem, a których nie ma obecnie na RoS'ie. Zawierają zarówno te zgodne z mangą, jak i fillerówki, ale wszystkie mają jakiś sens. Techniki fillerowe, które były suitonową kalką innych technik, jak i takie, które kompletnie nie miały sensu pominąłem ;) Postarałem się przy tym, by opisy miały jakiś sens, ale jak wyszło, tak wyszło ;p Chakra jest oczywiście do uzgodnienia :p



Mujin Meisai

Technika polegająca na okryciu się parą wodną, która zagina światło czyniąc przeciwnika zarówno niewidzialnym, jak i niewykrywalnym za pośrednictwem standardowych zdolności sensorycznych. Użytkownik techniki pozostaje jednak słyszalny i wyczuwalny za pomocą specjalnych zdolności opierających się na węchu. Wykonując technikę użytkownik potrzebuje 2 sekund, podczas których stopniowo znika. W tym czasie nie może wykonywać żadnych innych czynności będąc podatnym na ewentualne ataki przeciwnika. Podczas używania techniki nie można atakować przeciwnika, ani używać żadnych innych technik.

Znaki: -
Ranga: B
Chakra: 5000 za turę
--------------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Mizu Kamikiri

Technnika polegająca na wytworzeniu szybkiego strumienia wody rozrywającego podłoże  w linii prostej od użytkownika techniki. Ze względu na zniszczenia terenu czynione przez tę technikę trudno jest jej uniknąć pozostając na ziemi w jej pobliżu. Zasięg strumienia wynosi 10 metrów.

Znaki: tygrys
Ranga: C
Chakra: 4000
-------------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Kokuu no Jutsu

Technika polegająca na wytworzeniu ze swojego ciała czarnej chmury o średnicy ok. 10 metrów, która przemieszcza się nad wybrane przez użytkownika techniki miejsce. W momencie gdy chmura dociera na miejsce, zaczyna z niej padać czarny, łatwopalny olej. Opady utrzymują się przez jedną turę, po czym chmura ulega rozproszeniu.

Znaki: Tygrys -> Wąż -> Tygrys
Ranga: C
Chakra: 3000
------------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Mizukagami no Jutsu

Technika polegająca na wytworzeniu przed sobą dużego, płaskiego, okrągłego  wodnego koła, którego powierzchnia działa jak lustro. Lustro to jest w stanie stworzyć dokładną replikę atakującego przeciwnika, która stosuje ten sam atak, co on, sprawiając, że oba ataki się niwelują. Lustro odbija ataki wszelkiego typu, z taijutsu włącznie. Po wykonaniu kontry, repliki zmieniają się w wodę. To samo dzieje się z samym lustrem po upływie jednej tury. Lustro może obracać się o 90 stopni w obie strony.

Znaki: zamarkowanie dużego okręgu ręką
Ranga: A
Chakra: 10000
-----------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Suidanha

Technika polegająca na skumulowaniu chakry w żołądku, a następnie wypuszczeniu jej z ust w postaci wąskiego strumienia wody pod dużym ciśnieniem. Strumień ten jest wystarczająco silny, aby z łatwością przeciąć pień grubego drzewa. Zasięg techniki wynosi 15 metrów.

Znaki: Tygrys -> Szczur -> Koń -> Wąż -> Smok -> klaśnięcie
Ranga: B
Chakra: 8000
----------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Suihanchi

Technika polegająca na wytworzeniu z ręki ciągłego strumienia wody pod ciśnieniem. Strumień taki nie jest wystarczająco silny, by poważniej zranić przeciwnika, lecz potrafi go bez problemu przewrócić, a także zatrzymać nadlatującą broń dystansową.

Znaki: -
Ranga: D
Chakra: 2000 za turę
----------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Suijinchū

Potężna technika obronna polegająca na skoncentrowaniu dużej ilości chakry w żołądku i wypuszczenie jej z ust w postaci wielkich rozmiarów zakrzywionej fali, która jest w stanie pochłonąć każdą technikę katon oraz wiele innych. Jest to znacznie silniejszy odpowiednik Suiton: Suijinheki.

Znaki: tygrys
Ranga: A
Chakra: 8000
---------------------------------------------------------------------------------------

Suiton: Takitsubo no Jutsu

Technika polegająca na utworzeniu przed sobą szerokiego na ok. 10 metrów strumienia wody. Strumień taki utrzymuje się przez 20 tur, po czym samoistnie wysycha. Zadaniem tego jutsu jest przede wszystkim zmiana otoczenia na korzyść użytkownika, gdyż samego płynącego strumienia nietrudno uniknąć. 

Znaki: Dzik -> Pies -> Baran
Ranga: C
Chakra: 8000
--------------------------------------------------------------------------------------

Mizukiri no Yaiba

Technika polegająca na uformowaniu wody w postać miecza. Broń taka jest bardzo odporna na uszkodzenia oraz jest w stanie "przeciąć" większość słabszych technik Katon. Po wypuszczeniu z ręki, miecz traci kształt i zmienia się w zwykłą wodę.

Znaki: -
Ranga: C
Chakra: 1500 na turę
--------------------------------------------------------------------------------------

Tenkyū

Technika polegająca na wypluciu z ust kilku stworzonych z wody senbon. Igły takie przemieszczają się z dużą prędkością i są w stanie przebić narządy wewnętrzne trafionego przeciwnika. Zasięg techniki wynosi 5 metrów.

Znaki: -
Ranga: C
Chaka: 500 chakry za senbon

www.gra-bakugan-gra.pun.pl www.chlopcowgrono.pun.pl www.buk-chat.pun.pl www.mojepiosenki.pun.pl www.wfc.pun.pl