Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew: - Walka wręcz - Walka na dystans Wybór cechy E1 powoduje zwiększenie wymagań cechy D3 o 100% i odwrotnie.
A1 - Kenjutsu Otrzymane: - Zręczność +10 (walcząc mieczem) - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi D
Wymagania: - Trenowanie walki mieczem (30 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A2 - Dwa Ostrza Otrzymane: - Możliwość korzystania z 2 mieczy jednocześnie - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi C
Wymagania: - Trenowanie walki mieczem (40 dawek treningowych wytrwałości) - Stoczenie 5 walk z użyciem miecza
===============
B1 - Szermierz Otrzymane: - Szybkość +5 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Stoczenie 5 walk z użyciem mieczy
===============
C1 - Kat Otrzymane: - Możliwość korzystania z szerokich mieczy - Siła +5 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Zabicie 1 osoby za pomocą miecza - Trenowanie walki mieczem w Kraju Wody (30 dawek treningowych wytrwałości)
===============
D1 - Taniec 3 Mieczy Otrzymane: - Możliwość korzystania z 3 mieczy jednocześnie - Zręczność +5 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Odnalezienie Legendy o Tańcu mieczy w Kraju Błyskawicy - Trenowanie walki mieczem przez w Kraju Błyskawicy (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B2 - Samuraj Otrzymane: - Możliwość nauki unikalnej techniki Samurai Sabre Technique - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi B - Szybkość +15 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Odnalezienie legend o Samurajach i ich sposobie walki - Trening walki mieczem (40 dawek treningowych wytrwałości) - Stoczenie 10 walk z użyciem miecza
===============
C2 - Oprawca Otrzymane: - Możliwość korzystania z olbrzymich mieczy - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi B - Siła +15 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Zabicie 3 osób za pomocą miecza - Trenowanie walki mieczem w Kraju Wody (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
D2 - Taniec 5 Mieczy Otrzymane: - Możliwość korzystania z 5 mieczy jednocześnie - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi B - Zręczność +15 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Odnalezienie Mistrza Tańca Mieczy w górach Kraju Błyskawic - Trenowanie walki mieczem w Kraju Błyskawic (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
E1 - Iaido Otrzymane: - Zdolność Błyskawicznego Cięcia (stojąc maksymalnie 5m od wroga i mając dłoń na rękojeści broni, szermierz jest w stanie dobyć miecza i pojawić się tuż przed rywalem, atakując go zanim przeciwnik złoży jakąkolwiek pieczęć) - Reakcja +20
Wymagania: - Odnalezienie przedstawiciela Elity Samurajów w Kraju Herbaty i pokonanie go w walce na miecze - Trening walki mieczem (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
D3 - Taniec 7 Mieczy Otrzymane: - Możliwość korzystania z 7 mieczy jednocześnie - Używając w walce 7 mieczy, ruchy szermierza są nie do odczytania nawet przez Sharingan
Wymagania: - Pokonanie w Pojedynku Mistrza Tańca Mieczy w górach Kraju Błyskawic - Trenowanie walki mieczami w Dolinie Chmur i Błyskawic (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A3 - Fechmistrz Otrzymane: - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi A - Zręczność +10 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Stoczenie 15 walk używając jedynie Taijtusu i Kenjutsu - Trenowanie walki mieczem (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B3 - Szybkie Cięcie Otrzymane: - Szybkość +10 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Stoczenie 20 walk z użyciem mieczy
===============
C3 - Potężny zamach Otrzymane: - Siła +10 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Trenowanie walki mieczem (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A4 - Mistrz Miecza Otrzymane: - Możliwość tworzenia i nauki technik Kenjutsu rangi S - Zręczność +20 (walcząc mieczem)
Wymagania: - Odnalezienie Legendy Mistrzów Miecza Ukrytej Mgły, w kraju Wody - Spotkanie się z dowolnym z Mieczy Siedmiu Szermierzy Mgły - Trenowanie walki mieczem w Kraju Wody (80 dawek treningowych wytrwałości)
|