Dobra, czas nagli a w każdej propozycji statystyk były jakieś sprzeciwy. Tak więc uprościłem system do granic możliwości, jednocześnie ustalając bazowe i imity, na których oprze się system UM/KG i technik. Sposoby rozwoju statystyk ustalimy przy okazji tworzenia gałęzi drzewa rozwoju.
Statystyki: -Chakra[Statystyka ta określa jedynie poziom naszej "energii" czyli poziom określający ile technik itp. jesteśmy w stanie wykonać nim stracimy ją całą i zginiemy] -Wytrzymałość[Statystyka ta określa jedynie poziom naszej wytrzymałości czyli poziom określający ile jest w stanie przetrwać nasze ciało. ] -Siła[Statystyka ta odpowiada głownie za siłę zadawanego ciosu oraz siłę ogólnie pojętą. Od niej zależy czy uda nam się coś przenieść oraz jak mocne będzie uderzenie] -Szybkość[Statystyka ta odpowiada za szybkość naszego przemieszczania się oraz wykonywania czynności] -Reakcja[Statystyka ta odpowiada za to jak szybko jesteśmy w stanie podjąć działanie względem szybkości właściwej] -Zręczność[Statystyka ta odpowiada za poziom naszego panowania nad bronią oraz własnym ciałem czyli naszą "zwinność"] -Celność[Statystyka ta odpowiada za naszą celność czyli określa z jakiej odległości jesteśmy w stanie trafić w dany cel]
Startowe punkty do rozdania: 70 + 5 w każdej statystyce. Bazowy[czyli taki niezawierający statystyk wynikających ze zdolności czy temu podobnych] Limit każdej statystyki prócz Chakry = max.100 Siła technik zależna od rozwoju ścieżek na "drzewie rozwoju"[nin/lvl natury chakry]. Przelicznik: 1 punkt statystyk = 1000 chakry[Koszty technik itp zostaną zbalansowane względem owej chakry]. Celność: 1 punkt = 2 metrom idealnej precyzji. Maxymalny zasięg rzutu to 100 bronią miotana to 100 metrów. Siła: 1 punkt = jeden slot udźwigu.
|