MG Noel - 10-02-2013 16:03:39

Dobra, czas nagli a w każdej propozycji statystyk były jakieś sprzeciwy.
Tak więc uprościłem system do granic możliwości, jednocześnie ustalając
bazowe i imity, na których oprze się system UM/KG i technik.
Sposoby rozwoju statystyk ustalimy przy okazji tworzenia gałęzi drzewa rozwoju.



Statystyki:
-Chakra[Statystyka ta określa jedynie poziom naszej "energii" czyli poziom określający ile technik itp. jesteśmy w stanie wykonać nim stracimy ją całą i zginiemy]
-Wytrzymałość[Statystyka ta określa jedynie poziom naszej wytrzymałości czyli poziom określający ile jest w stanie przetrwać nasze ciało. ]
-Siła[Statystyka ta odpowiada głownie za siłę zadawanego ciosu oraz siłę ogólnie pojętą. Od niej zależy czy uda nam się coś przenieść oraz jak mocne będzie uderzenie]
-Szybkość[Statystyka ta odpowiada za szybkość naszego przemieszczania się oraz wykonywania czynności]
-Reakcja[Statystyka ta odpowiada za to jak szybko jesteśmy w stanie podjąć działanie względem szybkości właściwej]
-Zręczność[Statystyka ta odpowiada za poziom naszego panowania nad bronią oraz własnym ciałem czyli naszą "zwinność"]
-Celność[Statystyka ta odpowiada za naszą celność czyli określa z jakiej odległości jesteśmy w stanie trafić w dany cel]

Startowe punkty do rozdania: 70 + 5 w każdej statystyce.
Bazowy[czyli taki niezawierający statystyk wynikających ze zdolności czy temu podobnych] Limit każdej statystyki prócz Chakry = max.100
Siła technik zależna od rozwoju ścieżek na "drzewie rozwoju"[nin/lvl natury chakry].
Przelicznik: 1 punkt statystyk = 1000 chakry[Koszty technik itp zostaną zbalansowane względem owej chakry].
Celność: 1 punkt = 2 metrom idealnej precyzji.
Maxymalny zasięg rzutu to 100 bronią miotana to 100 metrów.
Siła: 1 punkt = jeden slot udźwigu.

www.withintemptation.pun.pl www.klanajemnicy.pun.pl www.gothic-pbf.pun.pl www.supastrikas.pun.pl www.akustyka.pun.pl