MG Krajan - 06-02-2013 23:21:25

No więc tak. zacznę od tego że chciałem podziękować mojej mamie za użyczenie mi laptopa na ten jakże ciężki okres bez mojego komputera ._. . A teraz konkrety. Mam parę pomysłów i sam nie wiem czy są dobre czy złe. Sami je oceńcie, może coś wpadnie wam w oczko, a ja będę co jakiś czas dorzucał nowe.

Po pierwsze wpadł mi do głowy pomysł rozwoju wiosek. A mianowicie każda z wiosek zaczynała by tak jakby od 0 - podstawowe towary i budynki. Z czasem poprzez zdobywanie pieniędzy na misjach, w walkach i innych opcjach shinobi z danej wioski wpłacali by złoto do skarbca wioski (coś w rodzaju podatku) dzięki czemu wioska mogła by budować np kolejne domy dla mieszkańców, palisady lub też zamawiać nowe towary, tj bronie, zwoje, kamizelki. To taki zarys mojego pomysłu, ale myślę, że dzięki niemu nasza fabularność wzrosła by, bo wioski miały by większą niezależność jak i wioska była by tą małą społecznością którą powinna być. Każda z wiosek mogła by mieć inny ustrój polityczny, że tak to nazwę, a każdy z graczy miał by głos w jej sprawie (nie tak jak na GNie  - tam nie miało znaczenia tak naprawdę z jakiej wioski kto jest, a Kage to był po prostu administrator, a nie osoba rządząca wioską). Dzięki temu również znaczenie by miały sojusze jak i wojny między wioskami, bo każda mogła by się rozwinąć i uzbroić na swój sposób jak i ograbić drugą by wzmocnić swoją siłę itp.

Drugim pomysłem jest losowość o której wspominałem. Ale nie losowość prowadzana przez adminów/modów lecz przez faktycznie los. Można by było wprowadzić procentowe prawdopodobieństwa czegoś. Dajmy na to 10% na znalezienie kunaia w najbliższej misji. Jak teraz wyliczyć ten procent? A no właśnie, istnieje strona http://losownik.pl/kostka która umożliwia to poprzez rzuty wirtualną kością. Powiem, że coś takiego wprowadziłem na swoim forum Fantasy i całkiem nieźle to funkcjonowało, bo nawet prowadzący misję nie wiedział do końca czy graczowi uda znaleźć się kunai czy nie. Można wprowadzić to tylko do misji w odnalezieniu czegoś, gdy ktoś będzie miał wybór dróg i wybierze jakąś a ma dajmy na to 10% na odnalezienie dobrej drogi, rzucamy kością i jeśli mu się udało to idzie dobrą drogą, jeśli jednak nie to prowadzący misję daje mu jakiś znak za jakiś czas, że to jednak nie jest dobra droga i że stracił dajmy na to 4h dnia RoS na swoją misję...


Nie wiem czy dobrze to wszystko ująłem, ale mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli. Pozdrawiam, Szeregowy <salutuje>

www.gastronomiauwm.pun.pl www.chlopcowgrono.pun.pl www.wfc.pun.pl www.mojepiosenki.pun.pl www.gra-bakugan-gra.pun.pl