MG Shinari - 10-02-2013 18:23:07

Waluta: Yeny (zgodnie z ustaleniem)

Wszelkie przedmioty gotowe, do kupienia/otrzymania. Niektóre wymagają rangi - jak Maska ANBU. Na ich podstawie można stworzyć coś w kuźni, coś swojego, unikalnego.

Broń:

Kunai - Obok shuriken'a najbardziej popularna broń miotana, choć może służyć również do walki w zwarciu. Jest to krótki, prosty nóż z oczkiem na końcu. Odpowiednio wykorzystany może być bardzo groźny dla zdrowia lub nawet życia. Kunai leci tylko w linii prostej i nie ma możliwości zmiany jego toru lotu za pomocą żyłek.

Shuriken - Niewielka, ostra broń w kształcie gwiazdy, służące do miotania. Normalnego rozmiaru shuriken nie zagrozi życiu, ale odpowiednio rzucony jest zdolny do rozcięcia ważnych naczyń krwionośnych. Jego kształt pozwala wprawnemu shinobi rzucić nim po łuku, lub zmienić jego tor lotu przy pomocy żyłki.

Duży Shuriken - Większa wersja shuriken'a. Tej wielkości broń jest w stanie przebić się do jamy brzusznej i spowodować urazy wewnętrzne, jak i śmierć.

Fuuma Shuriken - Największa broń miotana w arsenale shinobi. W kształcie przypomina shuriken'a, jednak jego składane ostrza pozwalają na wygodny transport. Shinobi odpowiednio posługujący się Fuuma Shuriken'em jest zdolny zabić swojego rywala jednym rzutem. Bez problemu odcina kończyny.

Senbon - Stalowa igła służąca do ataku z dystansu. Nie powoduje dużych obrażeń, ale precyzyjne trafienie, może spowodować silny ból. Bardzo często stosowana przez zabójców lub medyków. Atak wieloma igłami może być niezwykle groźny dla przeciwnika.

Katana - Podstawowa broń do walki w zwarciu. Stalowa, lekko wygięta klinga, która w odpowiednich rękach jest zdolna do zabicia jednym, dobrze wymierzonym ciosem.

Tanto - Krótsza, poręczniejsza wersja katany, umożliwiająca zadawanie precyzyjniejszych i szybszych ciosów.

Kama - Niewielkich rozmiarów kosa, służąca zarówno do walki w zwarciu jak i do rzucania. Swoim kształtem przypomina sierp, a zadane nią rany mogą być bardzo groźne. Zadaje głębokie rany cięte.

Kastety - Wykonane ze specjalnego stopu metali, kastety z ostrzem reagują na chakrę natury Fuuton. Broń naładowana chakrą ten natury staje się niezwykle wytrzymała i ostra do tego stopnia, że przy dość silnym ciosie jest w stanie przeciąć stal. Powłoka chakry może również zostać zwiększona, przez co ciosy kastetami będę miały nieznacznie większy zasięg.

Kusarigama - Broń powstała z połączenia Kamy oraz łańcucha. Kusarigama pozwala na zwiększenie dystansu między użytkownikiem i jego rywalem dzięki łańcuchowi, za który shinobi może trzymać broń podczas ataków ostrzem. W rękach doświadczonego shinobi, ta broń jest niezwykle groźna.

Metalowe Pazury - Specjalnie skonstruowana rękawica, której palce zakończone są stalowymi pazurami. Broń umożliwia zadawanie licznych ran ciętych. Rany są dość płytkie, jednak w większej ilości mogą być niezwykle groźne. Przez swoją budowę, założone rękawice uniemożliwiają złożenie jakiejkolwiek pieczęci.

Nunchaku - Broń stworzona z dwóch kawałków twardego drewna połączonych łańcuchem. Chodź nie powoduje ran ciętych to siła uderzenia i poręczność tworzy z niego bardzo niebezpieczną broń. Jedynie shinobi wyspecjalizowani w sztuce taijutsu są w stanie w pełni wykorzystać potencjał tego oręża.

Drewniany Kij - Długi, drewniany kij służący do pojedynkowania się. Nie jest zbyt niebezpieczny, ale w odpowiednich rękach może powalić na ziemie, lub mocno poturbować.

Wyposażenie:

Torba -  Mała płócienna sakwa przypinana najczęściej do pasa. Z powodu swoich rozmiarów służy do przechowywania mniejszych przedmiotów, jest jednak całkiem pojemna i pomieści nawet kilkanaście sztuk małych broni.

Plecak - Plecak jest dużo większy niż torba, najczęściej zabierany na długie wyprawy. Dzięki swoim rozmiarom, pomieści większą ilość przedmiotów, jak i ekwipunek większy i cięższy, taki jak chociażby Fuuma Shuriken. Ze względu na sposób noszenia, jak i ciężar, założony plecak utrudnia nieznacznie ruchy użytkownika, co skutkuje mniejszą sprawnością w walce.

Gurda - Duży pojemnik, zazwyczaj gliniany, noszony na plecach. Można przechowywać w nim różnego rodzaju sypkie, jak i płynne substancje, takie jak piasek, czy woda. Może również być schronieniem dla robaków klanu Aburame. Ze względu na swój rozmiar i ciężar, założona gurda utrudnia ruchy i wpływa negatywnie na sprawność w walce.

Ciężarki - Stalowe obciążniki noszone na goleniach lub przedramionach. Mięśnie przyzwyczajają się do większego ciężaru, więc po ich zdjęciu ruchy użytkownika stają się szybsze. Przedmiot ten wykorzystywany jest w celu treningu, a w czasie noszenia spowalnia ruchy i utrudnia walkę.

Zwój - Małych rozmiarów pusty zwój, mogący posłużyć za szkicownik, lub notes. Wykorzystywany również w celu zapieczętowania w nim przedmiotów i innych rzeczy. Bardzo uniwersalny przedmiot. W jego rdzeniu znajduje się pióro nasączone czarnym atramentem.

Krótkofalówka - Urządzenie mocowane na szyi, służące do komunikowania się na odległość. Dzięki niej jesteśmy w stanie zachować łączność z kompanami znajdującymi się w tym samym regionie.

Zestaw Medyczny - Niewielki zestaw narzędzi medycznych, niezbędny do przeprowadzenia poważniejszych zabiegów. Zestaw ten jest przydatny jedynie w rękach wprawnego medyka i pozwala mu na przeprowadzenie operacji, leczenie poważnych urazów i ran, czy dokonanie przeszczepu. Zwinięty w rulon przypomina skórzany zwój.

Bandaże - Specjalny, elastyczny materiał w kolorze białym, najczęściej stosowany w celu opatrzenia rany. Równie dobrze sprawdza się w walce, w krępowaniu ruchów przeciwnika. Bardzo często spotykany na rękach lub nogach shnobi.

Kapsułka - Niewielki szklany pojemnik, przeznaczony do przechowywania trucizny, lub antidotum, po wcześniejszym napełnieniu. Wyposażony w igłę ułatwia aplikację substancji. Kapsułka może również służyć pobraniu krwi, lub innych cieczy.

Parasol - Wykonany z niezwykle wytrzymałego materiału, jest bardzo rzadko spotykanym narzędziem. Służy głównie do osłony przed deszczem, jak i słońcem. Jednak wprawny shinobi potrafi go wykorzystać do obrony przed bronią miotaną. Parasol jest niezbędny do użycia techniki Jouro Senbon.

Łańcuch - Wykonany ze stali łańcuch z ciężarkami na swoich końcach. Można go przymocować do różnych przedmiotów, lub używać jako broni. W przypadku ataku łańcuchem, obrażenia są minimalne, dlatego nie sprawdza się on jako główny rodzaj oręża.

Makibishi - Niewielkie stalowe kolce, które rozsypuje się na ziemi w celu ograniczenia ruchów przeciwnika. Z łatwością przebijają buty, kalecząc przy tym stopy i utrudniając poruszanie się. Najczęściej stosowane w celu spowolnienia pościgu.

Dzwoneczki - Niewielkie metalowe instrumenty, wydające charakterystyczny dźwięk. Przyczepione do celu pozwalają na jego łatwe zlokalizowanie. Mogą również zostać przymocowane do broni i linek, jak i do elementów stroju, służąc jako ozdoba. Należy zauważyć, że w przypadku rzutu bronią z przymocowanym dzwoneczkiem, ten zadzwoni dopiero w chwili trafienia w cel.

Stalowa Żyłka - Stalowa nić, niezwykle elastyczna i wytrzymała. Za jej pomocą, wprawny shinobi jest w stanie kontrolować tor lotu shuriken'ów. Żyłka przewodzi elektryczność i nakierowuje niektóre techniki Katon, zwiększając ich skuteczność, a ponad to, skutecznie krępuje ruchy przeciwnika. Minimalna średnica żyłki sprawia, że jest niezwykle trudna do zauważenia, tym bardziej w wirze walki.

Wybuchowa Notka - Niewielkich rozmiarów papierowa notka. Można ją przymocować bezpośrednio do przeciwnika, lub kunai'a, czy większej broni. Notka eksploduje po złożeniu gestu jedną ręką. Eksplozja jednej notki ma średnicę 3m, a jej siła jest na tyle duża, że może zabić nieostrożnego przeciwnika, lub poważnie go ranić. Im więcej użytych notek, tym większa siła i zasięg wybuchu.

Bomba Dymna - Niewielka bomba w kształcie kulki, wyglądem przypomina inne rodzaje bomb, jednak wyróżnia się fioletowym kolorem. W chwili eksplozji uwalnia gęstą chmurę dymu, która skutecznie zasłania widoczność. Chmura ma średnicę 5m i utrzymuje się w powietrzu przez 1 turę.

Eksplodująca Bomba - Niewielkich rozmiarów bomba z haczykiem, najczęściej stosowana w większej liczbie. Można ją zahaczyć na przeciwniku, drzewie, czy innym obiekcie, jak i rzucić bezpośrednio w rywala. Niewielka eksplozja może jedynie poparzyć skórę, jednak skutecznie ogłuszy lub wytrąci z równowagi. Siła zależy głównie od ilości użytych bomb. W celu ogłuszenia, eksplozja powinna nastąpić w niewielkiej odległości od głowy.

Usypiająca Bomba Dymna - Niewielka bomba w kształcie kulki, wyglądem przypomina inne rodzaje bomb, jednak wyróżnia się zielonym kolorem. W chwili eksplozji uwalnia zielonkawy gaz o właściwościach usypiających. Chmura gazu ma średnicę 5m i unosi się przez 1 turę. Wystarczy jeden wdech, by przeciwnik natychmiast usnął na kilkanaście minut. W przypadku przebywania w oparach przez całą turę substancja przedostaje się przez skórę, również wywołując natychmiastową śpiączkę.

Bomba Świetlna - Niewielka bomba w kształcie kulki, wyglądem przypomina inne rodzaje bomb, jednak wyróżnia się żółtym kolorem. W chwili detonacji, bomba rozbłyska niezwykle jasnym światłem, oślepiając każdego, zwróconego w jej stronę z otwartymi oczami, na okres 1 tury.

Lina - Bardzo wytrzymała lina, wykonana z mocnego włókna. Jeden z podstawowych elementów wyposażenia na długie wyprawy. Przedmiot niezwykle uniwersalny, może służyć do wspinaczki, przygotowania pułapek, związania innej osoby lub przedmiotów. Niestety materiał jest podatny na ogień, a każde ostrze z łatwością przetnie linę.

Luneta - Niewielka składana luneta, dzięki której shinobi ma możliwość rozeznania się w terenie na dużą odległość. Zbudowana z kilku soczewek skutecznie powiększa obraz, jednak odbite od soczewki światło, może zaalarmować okolicznych wrogów.

Marionetka - Podstawowa wersja lalki. Wykonana z drewna kukła wyposażona w ostrze na każdej z rąk. Ostrza można nasączyć trucizną. Dodatkowo lalkę można modyfikować posiadając odpowiednie umiejętności, tym samym dostosowując ją do swojego stylu walki. Jedynie osoby z umiejętnością Władca Marionetek jest w stanie kontrolować marionetkę.

Elementy stroju:

Ochraniacz - Opaska, na której znajduje się symbol wioski właściciela. Istnieje wiele typów takich ochraniaczy, są one modyfikowane wedle gustu shinobi. Zwykle noszone na czole, spotyka się jednak wyjątki, co jest kwestią indywidualną. Pełni rolę informującą o przynależności do wioski.

Buty - Standardowe obuwie shinobi, najczęściej w formie sandałów z twardą podeszwą. Buty zapewniają ochronę przed uszkodzeniem stóp w podróży, jednak nie chronią przed Kolcami Makibishi, czy innymi ostrzami. Wygodne buty ułatwiają bieg i poruszanie się. Wygląd obuwia może być modyfikowany. Buty nie zapewniają żadnej ochrony przed atakami.

Rękawice - Krótkie rękawiczki sięgające nadgarstka, pozbawione palców. Wykonane zazwyczaj z czarnego materiału. Na wierzchu dłoni posiadają niewielką metalową płytkę, służącą głównie do uderzeń lub obrony przed atakami bronią. Trzeba jednak zauważyć, że obrona tak małą płytką wymaga dużej precyzji, a zablokowanie większych broni, lub ataków potężnego shinobi wymaga niezwykle dużej siły. Długość materiału i kolor może być modyfikowana. W praktyce płytki zapewniają minimalną ochronę przed słabymi atakami bronią.

Płaszcz - Nakrycie wierzchnie w świecie shinobi. Płaszcze różnią się między sobą kolorami, mogą być również skracane i modyfikowane wizualnie wedle woli. Standardowo są to sięgające do kostek szaty z długimi rękawami, kołnierzem i kapturem. Klamra przy szyi umożliwia szybkie zdjęcie i założenie płaszcza. Wykonany z lekkiego materiału nie krępuje ruchów i zapewnia ochronę przed czynnikami atmosferycznymi, jak deszcz, śnieg, czy wiatr. Nie zapewnia żadnej ochrony fizycznej. Wadą tego elementu garderoby jest ryzyko podpalenia przez techniki Katon, jeśli unik będzie wykonany zbyt późno.

Kapelusz - Okrągłe nakrycie głowy wykonane z bambusa. Służy ochronie przed deszczem lub silnym słońcem. Jest na tyle duży, że ogranicza widoczność właściciela, shinobi który go nosi na głowie nie jest w stanie zauważyć zagrożenia nadciągającego z góry, znad kapelusza. Przedmiot ten może być dowolnie modyfikowany wizualnie. Kapelusze nie zapewniają żadnej ochrony.

Kamizelka Shinobi - Strój przyznawany od rangi Chuunina. Jest to kamizelka z licznymi kieszeniami, zapewniająca minimalną ochronę. Zbudowana jest ze wzmocnionego materiału, przez co nie krępuje ruchów właściciela. Kamizelki są charakterystyczne dla danej wioski, a ich wygląd i szczegółową budowę określa Kage. Kamizelka świadczy o doświadczeniu shinobi'ego, który jest w jej posiadaniu. Kamizelka łagodzi skutki upadków i bólu odczuwanego po słabszych uderzeniach. Nie zapewnia obrony fizycznej przed jakąkolwiek bronią.

Zbroja ANBU - Lekka zbroja zbudowana z metalowych płyt na korpusie. W jej skład wchodzą również metalowe ochraniacze przedramion z ich zewnętrznej strony. Pancerz ten jest lekki i nie krępuje ruchów, zapewniając w pewnym stopniu bezpieczeństwo właściciela. Kage danych wiosek mogą dostosować budowę zbroi jak i jej wygląd pod swoją wioskę, modyfikując go lub dodając takie elementy jak nagolenniki, czy naramienniki. Zbroja zapewnia lekką obronę przed słabszymi atakami taijutsu i za pomocą broni.

Maska ANBU - Służy ukryciu tożsamości członków Elitarnych Oddziałów ANBU. Maski są charakterystyczne dla danej wioski i różnią się między nimi. O ich szczegółowym wyglądzie decyduje Kage. Maska jest wykonana z lekkiego materiału i ściśle przylega do twarzy, nie ograniczając widoczności. Nie jest jednak bardzo wytrzymała i można ją zniszczyć lub zarysować.

Szata Kage - Strój składający się z kapelusza i płaszcza. Na kapeluszu widnieje symbol wioski, którą reprezentuje Kage, jest on zwykle biały i okrągły. Biały płaszcz sięga do samych kostek, posiada długie rękawy i kołnierz. Kage mają dowolność modyfikacji wizualnej stroju, dostosowując go do siebie. Strój ten jest najczęściej noszony w delegacjach, zaznaczając pozycję właściciela, jednak nie krępuje on ruchów i nie przeszkadza w walce.

Każdy gracz może nosić jednocześnie tylko  po 1 rodzaju: rękawic, kapelusza, płaszcza, zbroi/kamizelki, czy maski (Szata Kage jest traktowana jako płaszcz + kapelusz)

Nosząc plecak, nie ma możliwości założenia gurdy i odwrotnie. Shinobi ma możliwość noszenia tylko 1 z tych przedmiotów.


(?) - proszę o opinie czy kasować, czy nie

Do tego można będzie w razie czego dodać Torbę na glinę i samą glinę dla Kibaku Nendo – tu też proszę o opinię.

Wszelkie ewentualne bonusy i ceny ustali się w późniejszym etapie.

Opisy będę dodawał na bieżąco

www.gra-bakugan-gra.pun.pl www.buk-chat.pun.pl www.gastronomiauwm.pun.pl www.wfc.pun.pl www.chlopcowgrono.pun.pl