Wybór cechy A1 tego drzewka powoduje zwiększenie wymagań o 100% następujących drzew: - Suiken Kenpo - Raiton no Yoroi - Byakugan - Shiro Hebi - Jiongu - Suika no Jutsu - Shikotsumyaku - Senjutsu - Walka ze Zwierzęciem - Kult Jashina
A1 - Hachimon (Kaimon) Otrzymane: - Możliwość otwarcia Pierwszej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 5 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+20% Szybkości i Siły)
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 60 - Osiągnięcie cechy A5 Drzewka Walki wręcz - Odszukanie informacji o zdolności Hachimon zapsianych w zaginionym zwoju Taijutsu w Kraju Ognia - Spotkanie się z aktywacją Hachimon przez użytkownika tej zdolności - Trening pod okiem użytkownika Hachimon (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B1 - Szybkość I Otrzymane: - Szybkość +10 w czasie aktywnej Pierwszej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon)
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C1 - Siła I Otrzymane: - Siła +10 w czasie aktywnej Pierwszej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon)
Wymagania: - Trening siłowy (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A2 - Kyūmon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Drugiej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 6 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+40% Szybkości i Siły)
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 70 - Otwarcie Pierwszej Bramy 5 razy - Trening zdolności Hachimon (70 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B2 - Szybkość II Otrzymane: - Szybkość +10 w czasie aktywnej Drugiej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C2 - Siła II Otrzymane: - Siła +10 w czasie aktywnej Drugiej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening siłowy (40 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A3 - Seimon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Trzeciej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 8 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+60% Szybkości i Siły)
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 80 - Otwarcie Drugiej Bramy 10 razy - Trening zdolności Hachimon (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B3 - Szybkość III Otrzymane: - Szybkość +10 w czasie aktywnej Trzeciej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C3 - Siła III Otrzymane: - Siła +10 w czasie aktywnej Trzeciej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening siłowy (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A4 - Shōmon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Czwartej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+80% Szybkości i Siły)
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 100 - Otwarcie Trzeciej Bramy 15 razy - Trening zdolności Hachimon (90 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B4 - Szybkość IV Otrzymane: - Szybkość +10 w czasie aktywnej Czwartej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C4 - Siła IV Otrzymane: - Siła +10 w czasie aktywnej Czwartej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening siłowy (50 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A5 - Tomon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Piątej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 10 wytrzymałości ponad wymagania (+100% Szybkości i Siły)
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 120 - Odnalezienie informacji o Zielonej Bestii Konohy - Odkrycie sekretu potęgi Zielonej Bestii Konohy - Otwarcie Czwartej Bramy 20 razy - Trening zdolności Hachimon (100 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B5 - Szybkość V Otrzymane: - Szybkość +20 w czasie aktywnej Piątej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C5 - Siła V Otrzymane: - Siła +20 w czasie aktywnej Piątej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening siłowy (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A6 - Keimon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Szóstej Bramy (Tylko 1 raz w ciągu dnia, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 12 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+120% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, użytkownik nie jest w stanie się poruszać o własnych siłach przez 1 pełny dzień (24h), chyba, że zostanie mu udzielona zaawansowana pomoc medyczna.
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 130 - Otwarcie Piątej Bramy 25 razy - Trening zdolności Hachimon (120 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B6 - Szybkość VI Otrzymane: - Szybkość +20 w czasie aktywnej Szóstej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C6 - Siła VI Otrzymane: - Siła +20 w czasie aktywnej Szóstej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening siłowy (60 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A7 - Kyōmon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Siódmej Bramy (Tylko 1 raz na 3 dni, po dezaktywacji ciało użytkownika jest wycieńczone i niezdolne do dalszych walk tego dnia) na czas 10 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+150% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, użytkownik nie jest w stanie się poruszać o własnych siłach przez 3 pełne dni (72h), chyba, że zostanie mu udzielona zaawansowana pomoc medyczna.
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 150 - Odnalezienie informacji o Niebieskiej Bestii Konohy - Odkrycie sekretu potęgi Niebieskiej Bestii Konohy - Otwarcie Szóstej Bramy 30 razy - Trening zdolności Hachimon (150 dawek treningowych wytrwałości)
===============
B7 - Szybkość VII Otrzymane: - Szybkość +20 w czasie aktywnej Siódmej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening z założonymi ciężarkami (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
C7 - Siła VII Otrzymane: - Siła +20 w czasie aktywnej Siódmej Bramy (dodawane po naliczeniu bonusu procentowego Hachimon). Bonusy liczbowe z poszczególnych bram sumują się
Wymagania: - Trening siłowy (80 dawek treningowych wytrwałości)
===============
A8 - Shimon Otrzymane: - Możliwość otwarcia Ósmej Bramy na czas 8 tur + 1 tura za każde 20 wytrzymałości ponad wymagania (+200% Szybkości i Siły). Po zamknięciu bramy, ciało użytkownika rozsypuje się w popiół - następuje śmierć
Wymagania: - Wytrzymałość pasywna równa 180 - Odnalezienie Zaginionego zwoju z zapiskiem historii i umiejętności Czerwonej Bestii Konohy - Odszukanie Szkarłatnej Jaskini w Kraju Herbaty i oddanie zwoju Strażnikowi Jaskini - Pokonanie Strażnika Jaskini - Otwarcie Siódmej Bramy 50 razy - Trening zdolności Hachimon (200 dawek treningowych wytrwałości)
|