MG Noel - 07-02-2013 18:27:29

Mam kilka luźnych przemyśleń względem wielu rzeczy.

-Techniki i ich nauka.
Moim zdaniem nauka technik istniejących w mandze powinna wyglądać z goła inaczej niż na GNie.
Zbieranie jakichś Sp jest tak mało fabularne, ze aż boli. Sądzę, iż aby nauczyć się jakieś techniki 
należało by poznać ją uźródła jakim jest osoba, ją znająca, czyli osoba korzystająca z niej w mandze.
Podsumowując powinnismy na taka osobę natknąć się podczas gry, co w dużej mieże zależne powinno być od
fabuły jaką przewidujemy dla naszej postaci i jak ją rozwijamy. Czas i dostępność takiej nauki powinna
być również ściśle powiązana z "drzewkiem rozwoju" przedstawionym przez Morrisa w osobnym wątku.

-Kekkei Genkai i Umiejętnosci wrodzone.
W tym przypadku uważam, że gracz powinnien na starcie wybierać "konkretny" klan mający swoje wrodzone
zdolności, a od przebiegu i dalszego rozwoju zależałoby czy ową umiejętność/KG rozwinie, bo w końcu nie
każdy Uchiha musi obudzić Sharingana. Oczywiście istnieje równiez możliwość, że względem własnej fabuły,
ktoś jest zaginionym członkiem dane klanu i sam nie wie o swoich możliwoścach. Taka sytuacja nie wymagaaby
wybrania klanu na starcie i pozwalałaby go obudzić w najmniej oczekiwanym momencie swojej fabuły.

-Umiejętności nauczone, nabyte.
Ten rodzaj umiejętności powinien byc zależny równiez od przebiegu fabuły. Taki CSn np. pwoinien tak jak
w mandze wymagać ugryzienia przez konkretną fabularną osobe, jak miało to miejsce w przypadku Sasuke.
Ba, co więcej taka sytuacja powinna wiązać się z ryzykiem śmierci o czym wiemy z mangi.
Sprawa powinna się mieć w przypadku wielu innych UM, jak Sage Mode itp.

-Długość życia.
Każdy gracz powinien zgodnie z realizmem mieć długość swojego zycia, które zależałoby od upływu czasu na forum.
W tym przypadku sądzę, że mozna znaleźć generator czasu nieżeczywistego, który liniowo kontrolowaał by jego upływ.
Graacz zaczynałby w dowolnym wybranym przez siebie wieku, 5,15,20 lat itp. Zgodnie z upływem umierałby po
upływie 80-100 lat, chyba ze względem fabuły nabyłby coś co daje nieśmiertelność bądź coś w tym stylu.
Dajmy na to zostanie sługą Jashina.

-Systematyka obrażeń.
Uważam również, że warto zastanowić się nad kontrolą przebiegu walk.
Należałoby sprawić aby konkretne jutsu miay realne przełożenie na siłę ataku, gdyż w systemie istniejącym
na GNie, większość jutsu niezależnie od realnej siły czy różnic w kosztach chakry ma podobne przełożenie na
odniesione obrażenia. Katon to katon, dostajesz więc praktycznie giniesz, tk być nie może.
Wprowadzenie systemu znanego z RPG określającego HP gracze czy HP odbieranego przez konkretne techniki
ustabilizuje ichh siłę oraz realną witalność gracza określaną przez owe HP zależne od przebiegu rozwoju gracza.
Co więcej siła owych technik miałaby mnoznik zależny od konkretnych cech shinobi, ktore na dane jutsu mają wpływ.

-Własne jutsu czy Umiejętności.
Tu oczywiscie możliwość ich stworzenia powinna zależeć od posiadanych zdolności rozwiniętych w drzewku rozwoju.
Tak samo czas ich opracowywania i szansa powodzenia takiegoo zabiegu. W zależności od danegoo rozwoju zzależałaby
mozliwość danego działania. Zaawansowany medyk ma możliwość dokonywania doświadczeń fbularnych pozwalających
mu na próby doświadczeń nad ciałem, prowadzących do jego rozwoju czyli stworzenia np. nowej umiejętności.
Zaawansowany w ninjutsu shinobi miałby znacznie większość łatwość w tworzeniu ninjutsum to samo z genjutsu, taijutsu
itp.

-Przeszczepy.
Do takiego zabiegu potrzebny byłby medyk, im większy poiom jego rozwoju tym większe prawdopodobieństwo przeprowadzenia
zakończonego pełnym sukcesem przeszczepu. Aby przeszczepić oko czy geny, bądź cokoliwek innego nie trzeba być medykiem,
trzeba natomiast znaleźć medyka, który nam w tym przeszczepie pomoże.

-Fabuła.
Jak widać większość z rzeczy które opisałem zależy ściśle od przebiegu własnej, choć nie tylko fabuły.
Fabuła każdego z osobna może wpłynąć na fabuę innej osoby i jest ściśle powiązana przebywaniem w konkretnych lokacjach,
których ilość powinna być naprawdę duża. Co więcej powinna istniec mozliwość tworzenia wlasnych lokacji, wpływających na
losy i dowolność reszty graczy.

-Miejsce i czas.
Uważam, że konkretna osoba nie powinna przebywać w kilku miejscach w tym samym czasie.
Tylko co zrobić, żeby będąc na misji stoczyć walkę z realnym pprzeciwnikiem? Nic prostszego, przecież można poprosić MG,
bądź doprowadzić do tego osobiście, aby dwie osobne misje pokierowac tak, aby dwóch chcących stoczyć walkę shinobi
spotkaało się w jednym miejscu. Walka odbyłaby się na "wyzwaniu", na "treniingu" czy w "pojedynku" w zależnośći od
jej fabularnego odniesienia. Na czas walki misja stawałaby w miejscu, a po zakończeniu walki do misji trafiałby link z walki
i byłaby ona kontynuowana ale... tylko dla osoby, która po owej walce jest ową misję w stanie kontynuować.

-Krecja Świata.
Podstawowym aspektem forum powinna być dowolna kreacja otaczającego świata i możliwości danych graczom.
Co więcej ich ścieżki powinny się stykać pozwalając na rozszerzanie fabularnych aspektów ich postaci.

-Artefaktty.
Jestem calkowicie przeciwny robieni artefaktów typu ciężarki Lee itp.
Są artefakty sztucznie kreowane, zupełnie jak wszystkie zbroje, stroje itd.
Artefaktami powinny być przedmioty mające realne zdolności jak Samehada, Tengu no Uchiwa itp.
Ponadto zakup ich za pieniądze odpada, uważam że powinny być one zdobywane podczas wędrówek po różnych lokacjach gdzie spotkać
możnaby było ich posiadaczy odbierając im ich własność w postaci artefaktu.

-Ścieżki taijuustu.
A czemu nie zrobić szkół taijutsu uzależnionych od stylu walki, karate, muay tai itd.
Realne przełożenie? Żadne. Fabularne? Ogromne, każdy posługujący się dowolnie wybranym stylem walki wręcz.
Ta sama sytuacja ma się w kwestii walk bronią białą, gdzie jest wiele sztuk ich posługiwania.

-Themy.
Pomysł jest prosty, na forum wrzucimy odtwarzacz muszyki, w którym znajdą się themy z Naruto.
CO więcej, gracz będzie miał możliwość dowolności swojego thema, a gdy takowy wybierze wystarczy, że poprosi
o jego wrzucenie do odtwarzacza pod nazwą swojego nicku z dopiskiem Theme. Wtedy w jednym meijscu znajdą się themy wszstkich graczy,
gotowe do odpalenia w konkretnym momencie.

Podsumowując, wszelie moje luźne pomysły mają na celu sprawienie, żeby to forum stało się dla graczy prawdziwym światem Naruto,
a nie jego namiastką gdzie jedynym celem i mozliwością jest dążenie do bycia najsilniejszym. CHociaż nie, inaczej. Do posiadania
najlepszej Karty Postaci. U nas ma chodzić o bycie "sobą" o ile tak można nazwać kreację postaci, której się podejmiemy.

Pomysłów miałem znacznie więcej, ba mam też wiele pomysłów ich reazlizacji, tyle że w trakcie ich spisywania najzwyczajnie wyleciały
mi z głowy. Ale wrócą, a jak wrócą to o nich napiszę, bo im więcej pomysłów i im lepsza ich realizacja tym lepsze forum które tworzymy.

www.najlepszeotsy.pun.pl www.ptstruckers.pun.pl www.forum-e-klasa.pun.pl www.warrockx.pun.pl www.tapetynafona.pun.pl