--------------------------------------------------------------SUROWCE--------------------------------------------------------------
1. Drewno
Nazwa: Mała osada drwali Opis: pozwala pozyskiwać 15 ton drewna co kwartał. Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna - 10 ton kamienia - 10 ton żywności Czas budowy: 3 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach zalesionych.
Nazwa: Osada drwali Opis: pozwala pozyskiwać 25 ton drewna co kwartał. Wymagania (Budowa): - 25 ton drewna - 15 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 5 dni Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna - 5 ton kamienia - 10 ton żywności Czas rozbudowy: 2 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach zalesionych.
Nazwa: Duża osada drwali Opis: pozwala pozyskiwać 35 ton drewna co kwartał. Wymagania (Budowa): - 40 ton drewna - 30 ton kamienia - 40 ton żywności Czas budowy: 10 dni Wymagania (Rozbudowa): - 15 ton drewna - 15 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 5 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach zalesionych. Pobiera 10 ton żywności co kwartał.
2. Kamień
Nazwa: Mała kopalnia odkrywkowa Opis: pozwala pozyskiwać 10 ton kamienia co kwartał. Wymagania (Budowa): - 15 ton drewna - 10 ton kamienia - 10 ton żywności Czas budowy: 3 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach skalistych
Nazwa: Kopalnia odkrywkowa Opis: pozwala pozyskiwać 20 ton kamienia co kwartał. Wymagania (Budowa): - 30 ton drewna - 15 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 5 dni Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna - 10 ton kamienia - 10 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach skalistych. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Duża kopalnia odkrywkowa Opis: pozwala pozyskiwać 30 ton kamienia co kwartał. Wymagania (Budowa): - 40 ton drewna - 35 ton kamienia - 40 ton żywności Czas budowy: 10 dni Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna - 15 ton kamienia - 10 ton żywności Czas budowy: 5 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach skalistych. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
3. Srebro
Nazwa: Mała kopalnia srebra Opis: pozwala pozyskiwać 125 000Y co kwartał Wymagania (Budowa): - 40 ton drewna - 40 ton kamienia - 60 ton żywności Czas budowy: 6 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły srebra. Pobiera 5 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Kopalnia srebra Opis: pozwala pozyskiwać 300 000Y co kwartał Wymagania (Budowa): - 65 ton drewna - 65 ton kamienia - 70 ton żywności Czas budowy: 10 dni Wymagania (Rozbudowa): - 25 ton drewna - 25 ton kamienia - 30 ton żywności Czas budowy: 3 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły srebra. Pobiera 10 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Duża kopalnia srebra Opis: pozwala pozyskiwać 500 000Y co kwartał Wymagania (Budowa): - 80 ton drewna - 80 ton kamienia - 100 ton żywności Czas budowy: 20 dni Wymagania (Rozbudowa): - 40 ton drewna - 40 ton kamienia - 50 ton żywności Czas budowy: 5 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły srebra. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
4. Złoto
Nazwa: Mała kopalnia złota Opis: pozwala pozyskiwać 500 000Y co kwartał Wymagania (Budowa): - 70 ton drewna - 70 ton kamienia - 110 ton żywności Czas budowy: 20 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły złota. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Kopalnia złota Opis: pozwala pozyskiwać 750 000Y co kwartał Wymagania (Budowa): - 125 ton drewna - 125 ton kamienia - 170 ton żywności Czas budowy: 30 dni Wymagania (Rozbudowa): - 40 ton drewna - 40 ton kamienia - 50 ton żywności Czas budowy: 7 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły złota. Pobiera 20 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Duża kopalnia złota Opis: pozwala pozyskiwać 1 000 000Y co kwartał Wymagania (Budowa): - 200 ton drewna - 200 ton kamienia - 220 ton żywności Czas budowy: 40 dni Wymagania (Rozbudowa): - 50 ton drewna - 50 ton kamienia - 60 ton żywności Czas budowy: 8 dni Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły złota. Pobiera 30 ton żywności co kwartał.
5. Żywność
Nazwa: Mała osada rolnicza Opis: pozwala pozyskiwać 20 ton żywności co kwartał. Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna - 10 ton kamienia - 5 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: wybudować można tylko na żyznych sektorach.
Nazwa: Osada rolnicza Opis: pozwala pozyskiwać 30 ton żywności co kwartał Wymagania (Budowa): - 30 ton drewna - 25 ton kamienia - 5 ton żywności Czas budowy: 6 dni Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna - 10 ton kamienia - 0 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: wybudować można tylko na żyznych sektorach.
Nazwa: Duża osada rolnicza Opis: pozwala pozyskiwać 50 ton żywności co kwartał Wymagania (Budowa): - 60 ton drewna - 40 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 10 dni Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna - 20 ton kamienia - 10 ton żywności Czas budowy: 3 dni Warunki: wybudować można tylko na żyznych sektorach.
Nazwa: Mała osada rybacka Opis: pozwala pozyskiwać 20 ton żywności co kwartał. Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna - 10 ton kamienia - 5 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: wybudować można tylko na morskich sektorach.
Nazwa: Osada rybacka Opis: pozwala pozyskiwać 30 ton żywności co kwartał Wymagania (Budowa): - 30 ton drewna - 25 ton kamienia - 5 ton żywności Czas budowy: 6 dni Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna - 10 ton kamienia - 0 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: wybudować można tylko na morskich sektorach.
Nazwa: Duża osada rybacka Opis: pozwala pozyskiwać 50 ton żywności co kwartał Wymagania (Budowa): - 60 ton drewna - 40 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 10 dni Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna - 20 ton kamienia - 10 ton żywności Czas budowy: 3 dni Warunki: wybudować można tylko na morskich sektorach.
--------------------------------------------------------------INNE--------------------------------------------------------------
1. Obronność
Nazwa: Budka graniczna Opis: na stałe warte pełni w niej 2 shinobi, którzy biorą udział w walce w razie ataku. Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna - 5 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: pobiera 10 ton żywności co kwartał + 10 ton każdorazowo za próbę obrony sektora.
Nazwa: Strażnica Opis: na stałe warte pełni w niej 5 shinobi, którzy biorą udział w walce w razie ataku. Wymagania (Budowa): - 50 ton drewna - 50 ton kamienia - 60 ton żywności Czas budowy: 6 dni Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna - 20 ton kamienia - 30 ton żywności Czas budowy: 3 dni Warunki: pobiera 20 ton żywności co kwartał + 10 ton każdorazowo za próbę obrony sektora.
Nazwa: Forteca Opis: na stałe warte pełni w niej 10 shinobi, którzy biorą udział w walce w razie ataku. Wymagania (Budowa): - 100 ton drewna - 100 ton kamienia - 130 ton żywności Czas budowy: 12 dni Wymagania (Rozbudowa): - 50 ton drewna - 50 ton kamienia - 50 ton żywności Czas budowy: 4 dni Warunki: pobiera 30 ton żywności co kwartał + 10 ton każdorazowo za próbę obrony sektora.
Nazwa: Ambona Opis: podest zamocowany na drzewie, z którego shinobi może patrolować teren. W razie ataku na ten sektor do obrony włączyć może się gracz-shinobi znajdujący się nie dalej niż jeden sektor od sektora atakowanego. Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna - 5 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: -
Nazwa: Wieżyczka strażnicza Opis: w razie ataku na ten sektor do obrony włączyć może się gracz-shinobi znajdujący się nie dalej niż 2 sektory od sektora atakowanego. Wymagania (Budowa): - 20 ton drewna - 20 ton kamienia - 30 ton żywności Czas budowy: 5 dni Wymagania (Rozbudowa): - 5 ton drewna - 10 ton kamienia - 5 ton żywności Czas budowy: 2 dni Warunki: -
Nazwa: Wieża obserwacyjna Opis: w razie ataku na ten sektor do obrony włączyć może się gracz-shinobi znajdujący się nie dalej niż 3 sektory od sektora atakowanego. Wymagania (Budowa): - 60 ton drewna - 50 ton kamienia - 50 ton żywności Czas budowy: 10 dni Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna - 20 ton kamienia - 20 ton żywności Czas budowy: 4 dni Warunki: -
|