MG Krajan - 05-05-2013 14:19:14

1. Początek

Gdy odpowiednia ilość uczniów zgłosi swoją chęć rozpoczęcia nauki w Akademii tworzona jest z nich zazwyczaj trzyosobowa klasa, oraz przydzielany jest wychowawca - Sensei.

2. Przebieg nauczania

Sensei zaprosi Was do sali, w której wytłumaczy podstawowe sprawy, o których powinien wiedzieć każdy młody shinobi.
Poszerzy waszą wiedzę o chakrze i podstawowych technikach. Na koniec zajęć każdy uczestnik otrzyma następujące nagrody:

- Zwój bunshin no jutsu
- Zwój henge no jutsu
- Zwój kawarimi no jutsu
- Zwój dowolnej techniki naturowej rangi D
- Zwój pozwalający uczyć się własnej techniki rangi D

Na koniec lekcji (w wątku danych zajęć) odbędzie się krótka kartkówka, lub test praktyczny, kiedy to uczniowie będą musieli wykazać się swoją wiedzą, lub umiejętnościami.

3. Egzamin

Aby móc przystąpić do końcowego egzaminu, każdy uczeń musi, zaliczyć pierwsze zajęcia oraz posiadać jedną własną technikę. Egzamin taki będzie prowadzony przez wyznaczonego nauczyciela i to od niego zależy forma testu, ma w tym względzie pełną dowolność. Po zakończeniu egzaminu ten sam nauczyciel wyznaczy osoby które zdały egzamin. Każdy gracz, który ukończy egzamin z wynikiem pozytywnym stanie się Geninem i otrzyma następujące rzeczy:

- Zwój z dowolną naturową techniką rangi D
- Wybrana Broń lub zestaw broni (3x skalpel/ 3x kunai/ 6x shuriken / 1x Kastety / 1x Nunchaku)
- Ochraniacz shinobi ze znakiem swojej wioski

4. Zajęcia dodatkowe

Oprócz zajęć obowiązkowych niezbędnych do zdania akademii odbywać się będą również zajęcia dodatkowe, które zapewnią wyższą wiedzę z określonej dziedziny po ukończeniu akademii:
Do tych zajęć można również przystąpić jako Genin, jednak ilość zajęć w których możemy wziąć udział, jest ograniczona do 2.

- Historia
- Systematyka Jutsu
- Zaawansowana kontrola chakry
- Zaawansowana walka wręcz
- Podstawy medycyny

Po co uczestniczyć w takich zajęciach? Jeżeli uczeń będzie chciał w przyszłości być nauczycielem w akademii, Kage na pewno przychylniej spojrzy na tego ninja, który uczestniczył w zajęciach z historii i systematyce jutsu. Uczestniczenie w zajęciach z zaawansowanej kontroli chakry i walki wręcz pozwoli na odblokowanie dodatkowych ścieżek drzewa rozwoju, zaś zajęcia z podstaw medycyny mogą przyśpieszyć i ułatwić rozwój ninja w tym kierunku, jeżeli zdecyduje się zostać medykiem i dołączyć do oddziału medycznego.

Dodatkowo, zajęcia z historii dają 15 zrealizowanych dawek treningowych koncentracji, a zajęcia z zaawansowanej walki wręcz 15 zrealizowanych dawek treningowych wytrwałości.

Zajęcia dodatkowe będą dostępne również dla innych rang, nie tylko dla Studentów Akademii. Dzięki takim zajęciom będą mogli rozwinąć cechy na drzewku rozwoju, które wymagają zaliczenie konkretnych zajęć a ukończyli już akademię.

5. Nauka pierwszych technik

Pierwszych 2 technik - Henge no jutsu i Bunshin no jutsu - możemy nauczyć się podczas zajęć z naszym nauczycielem
Kolejnej techniki: Kawarimi no jutsu, uczniowie uczą się jak zwykłej techniki rangi D - poza zajęciami

5. Nieobecność gracza

Istnieje możliwość kontynuowania zajęć w przypadku nieobecności któregoś adepta. Jeżeli gracz zgłosi swoją nieobecność w odpowiednim wątku - tutaj - jest pomijany w zajęciach. Taka sama sytuacja ma miejsce, jeżeli minęło 12h od napisania ostatniego posta w danym wątku (przez któregokolwiek z uczestników).
Przy zajęciach teoretycznych, pominięcie kolejki nie skutkuje konsekwencjami, w przypadku zajęć praktycznych, gracz może opuścić kolejkę 1 raz. Przy drugim pominięciu, wyznaczona dla niego zostanie lekcja indywidualna, a reszta grupy będzie kontynuowała w mniejszym gronie.
MG, który zgłosił nieobecność, może być zastąpiony przez innego nauczyciela.

www.fcbarcelona.pun.pl www.wyspakhorinisrp.pun.pl www.polsat.pun.pl www.fordelta.pun.pl www.politologiamediaosw.pun.pl