Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 08-02-2013 14:37:12

Hideki

http://i57.tinypic.com/29os60p.jpg

Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 147
Punktów :   

KG, Umiejętnośći, klany

Należało by także zrobić spis rzeczy zawartych w temacie. Tak, więc.

Klany
1. Uchiha
2. Hyuuga
3. Senju
4. Kaguya
5. Yuki
6. Aburame
7. Douhito
8. Terumi
9. Uzumaki
10. Nara
11. Inuzuka
12. Hozuki
13. Yamanaka
14. Akimichi
15. Sarutobi

Kekkei Genkai
1. Sharingan
2. Byakugan
3. Mokuton
4. Shikotsumyaku
5. Hyouton
6. Yoton
7. Rinnegan
8. Ranton
9. Jiton

Zdolności
1. Kikou
2. Kibaku Nendo
3. Suika
4. Hachimon Tonkou
5. Władca Marionetek
6. Suiken Kempou
7. Medyk
8. Walka ze Zwierzęciem
9. Pieczęć Przyzwania
10. Sage Mōdo
11. Kenjutsu
12. Naosu no Jutsu
13. Shiro Hebi
14. Ryoku no Raien

Zostawiłem w spokoju umiejętności co poniektórych członków Akatsuki. Wciąż się zastanawiam co z nimi zrobić. Czy dać je do powszechnego użytku czy nie.
Pewnie zauważyliście także, to że nie zapisałem tutaj takich zdolności jak Mistrze Genjutsu, Taijutsu, Roshiaramu.
Nie wiem także co zrobić z Sensorykiem, ponieważ jeśli ma to wyglądać jak na GN, że można w jednej chwili walczyć, drapać się po tyłku i, i tak wyczuwać chakrę przeciwnika, to jestem przeciwny wprowadzeniu.
Nie zamieściłem tutaj także Przeklętych Pieczęci, ponieważ myślę, że taka zdolność powinna być nagrodą lub przekleństwem na forum, więc będzie je można zdobyć tylko w specjalnych miejscach czy przygodach.

Zapewne nie wypisałem tutaj wszystkiego, więc dopisujcie co uważacie za stosowne. Jak zauważyliście pewnie także, dałem także mniej znaczące klany jak Nara, Yamanaka, itp. Nie dałem jednak nigdzie ich zdolności, ponieważ po prostu nie wiem jak je nazwać xD.

Ostatnio edytowany przez Król Julian (09-02-2013 11:21:05)


Spoiler:

Ubiór: Hideki najczęściej chodzi ubrany w zwykłą, czarną koszulkę z krótkimi rękawami oraz w długich spodniach, które również są koloru czarnego. Na stopach widnieją, podobnie jak reszta, czarne sandały shinobi. Dodatkowo młody ninja zawsze wychodząc z domu zakłada na dłonie swoje ulubione czarne rękawice, które niegdyś podarował mu ojciec. Gdy dni są chłodniejsze Hideki zawsze zarzuca na siebie czarny płaszcz ze srebrnymi wstawkami. Jest on na tyle długi, że sięga, aż po kolana, dlatego, aby nie krępował ruchów Hideki nigdy go nie zapina, a jedynie przeplata, jednym pasem z małym zapięciem na wysokości klatki piersiowej. W płaszczu kołnierz zawsze stoi sztywno. Hidekiego często taki stan rzeczy denerwował, jednak matka mówiła mu, że nic nie da się z tym zrobić. Hideki po zdaniu akademii nosił, przepasaną na czole, opaskę KumoGakure.

http://i58.tinypic.com/e7h502.gif


[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]


Hideki ->http://i60.tinypic.com/96vx9u.gif<- Gordiana

Offline

 

#2 08-02-2013 14:49:43

 MG Krajan

Mistrz Gry

507347
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 1274
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

http://www.granaruto.pun.pl/viewtopic.php?id=40692- Dobrze opisana umiejętność klanu Akimichi
http://www.granaruto.pun.pl/viewtopic.php?id=39091 - dobry opis umiejętności klanu Yamanaka
http://www.granaruto.pun.pl/viewtopic.php?id=38103 - opis umki MISTRZ PIECZĘCI


Tak, wiem, że te linki dodałem w pomysłach z GN'a, ale te trzy pasują do tego działu . Zawsze to jakieś małe pogrupowanie.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#3 08-02-2013 16:00:25

 MG Domator

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 592
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Sprawa Kibaku Nendo też jest dość pogmatwana, bo u jego podstawy leży Bakuton - jedno z mniej znanych kg. Sam fakt upychania chakry tego kg do gliny to zdolność dodatkowa.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#4 08-02-2013 17:32:52

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Co do pomysłów z GN - Mistrz pieczęci, tu by się trzeba było zastanowić albo mocno ukrócić. Idealnie by było, gdyby każde KG/zdolność była wyrównana. jest to mało realne do zrobienia, ale trzeba się starać.

Sensoryka natomiast bym stworzył,a le wymagałby pieczęci i skupienia - tak jak w mandze robiła to Karin. Oczywiście wszelkie bonusy i zasady dotyczące KG i zdolności łatwiej będzie określić po stworzeniu systemu gry, głównie statystyk i drzewka rozwoju.

Co do klanów nie mam zastrzeżeń. To dobra lista, choć długa. Jestem za.

Jeśli chodzi o resztę:
1. Rinnegan - nie powinien być powszechnie dostępny
2. Jiton - Umiejętność wymagająca w dużej mierze kontroli nad piaskiem, można by je połączyć, chociaż sama kontrola piasku tego nie wymaga (stąd mam mieszane odczucia)
3. Kibaku Nendo - zgadzam się z Morrisem, można by dać po prostu ścieżki rozwoju Bakutona, chociaż ten wydaje się jednak zbyt silny sam w sobie - neutralny jestem
4. Pieczęć przyzwania - zrezygnowałbym. Prędzej dodać technikę pieczętującą, czy zabieg medyka, który ma na celu zapieczętowanie broni na ciele. Sama umiejętność jest mało użyteczna i moim zdaniem zbędna.
5. Sage Modo - dać możliwość trybu mędrca dla każdego paktu. Techniki mogą różnić się nieznacznie lub wcale, ale nie ograniczy to do paktu z żabami i większych możliwości fabularnych/wizualnych
6. Kenjutsu - Umiejscowić jako element rozwoju (drzewko, talent, czy cokolwiek). Nie ograniczać tego do walki dużą liczbą ostrzy. Jest to sztuka walki mieczami i ktoś z innymi umiejętnościami powinien mieć możliwość jej zdobycia. Traktować jak taijutsu, czy ninjutsu, a nie zdolność.
7.  Ryoku no Raien - to bardzo silna zdolność, oczywiście można ją wprowadzić, ale wyrównać poziom do innych

Trzeba pamiętać by poziom każdego był w miarę wyrównany. Nie tak jak na GN. Jakaś zdolność nie powinna mieć 100% szans z inną. Niby jest tak, ze jedni są lepsi niż drudzy. W mandze też tak było, jednak bardziej bym się skłaniał, zeby poziomy jako tako wyrównać.

Reszta ok.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#5 08-02-2013 18:12:35

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

No ja nie moge się z Tobą zgodzić Ricco, moim zdaniem system rozwoju który planujemy zasadniczo reguluje to wszystko.
Tu nic nie dostajesz za darmo, więc i nie możemy blokować zdobycia czegoś, im cos lepsze tym zdobycie tego, oraz rozwój
cięższy i dłuższy. Ponadto aby coś mieć trzeba pierw mieć coś innego na odpowiednim poziomie. Nie zamierzamy chyba
wprowadzać ograniczeń typu: 1KG, 2UMII, 1UMIII. A co za tym wszelakie zrównoważenie siły nie ma sensu...
Ponadto poziom rozwoju danej zdolności czy umiejętności będzie znacznie się różnił u różnych graczy, gdyż wymuszą to
jego różne ścieżki, które jak kolejny raz zauważę będą miały konkretny wpływ na zdobycie czegoś innego.
Po to tak zagmatwany system jak ten drzewkowy, żeby samoistnie regulował wiele spraw związanych z ilościa UMek
i ich jakością.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#6 08-02-2013 18:20:39

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Jeżeli faktycznie rozwój nie będzie taki prosty i wymagał będzie wczucia się w postać, to się zgadzam. Po prostu taki system to wiele pracy, może się okazać, że będzie miał wady, trzeba się z tym liczyć. Ale sam chciałbym by wyszło to jak piszesz Kowalski. Będzie wtedy bardziej realistyczne i fabularne. Chociaż dalej jestem za ograniczeniem w stylu 1 KG (nie liczę przeszczepu). To jest związane po prostu z genami.
Żeby jednak to wszystko nie było zbyt... proste.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#7 08-02-2013 18:22:53

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Co do KG to racja, mogłem zostac xle zrozumiany xD
Oczywiście, że prócz przeszczepu 1KG bo przynależność klanowa czy to w przypadku KG czy Umek klanowych zmusza do posiadania jedynie jednej.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#8 08-02-2013 19:43:13

 MG [S]

Mistrz Gry

577178
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 723
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Aczkolwiek, byłbym za tym, by w WYJĄTKOWYCH sytuacjach wynikających z czynników fabularnych,
możliwe było zdobyć pierwiastek mocy innego KG jak na przykład u Madary.
Miał Shara i zdobywając DNA Hashiramy, zyskał część mocy Mokutona, podobnie jak Danzou,
który jednak nie kontrolował w pełni mocy drewna.
Oczywiście te okoliczności fabularne weryfikowaliby Administratoży. Oni podejmowaliby,
czy cała operacja mana prawdę ważny powód, konkretny cel i odpowiednio zaplanowaną
realizację fabularną (Madara zdobył Wieczny Kalejdoskop i Mokuton, a następnie Rinnengan,
by przejąć kontrolę nad sprowadzonym do świata Juubim).


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#9 08-02-2013 21:08:49

 MG Krajan

Mistrz Gry

507347
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 1274
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Jestem tego zdania co Skipper, jednak zdobycie DNA z kogoś skutkowało by jego śmiercią a zabieg wszczepienia, czy też przeszczepienia musiał by przeprowadzać bardzo dobrze wyszkolony medyk. Z tego co wiem podzielimy niektóre umiejętności na kilka gałązek rozwoju. Weźmy takiego medyka - osoba chcąca podążać tą drogą miała by do wyboru powiedzmy 3 gałęzie rozwoju i tylko jedną z nich mogła by wybrać, a dopiero po perfekcyjnym opanowaniu tej, mogła by przejść do kolejnej odnogi tejże umiejętności ale wyszkolenie drugiej odnogi było by trudniejsze. Przykładowo osoba będąca medykiem będzie mogła szkolić się w kierunku alchemii, przeszczepów i nie wiem... medykamentów. I właśnie wyparowała mi dalsza część tej myśli xDD więc póki co urwę, jak mi wróci do głowy, to dopiszę

Ostatnio edytowany przez Szeregowy (08-02-2013 21:10:04)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#10 08-02-2013 21:16:56

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Skipper i Szeregowy dobrze prawią


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#11 08-02-2013 21:27:24

 MG Krajan

Mistrz Gry

507347
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 1274
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

A, chciałem jeszcze przytoczyć punkt 5 od Ricco

"5. Sage Modo - dać możliwość trybu mędrca dla każdego paktu. Techniki mogą różnić się nieznacznie lub wcale, ale nie ograniczy to do paktu z żabami i większych możliwości fabularnych/wizualnych"

Podoba mi się pomysł wprowadzenia trybów mędrca od innych summonów, jednak wiązało by się to z wymyśleniem technik powiązanych z summonami itp.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#12 08-02-2013 21:30:58

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Nawiązując do Sage Modo, moim zdaniem takie Sage... pwostawaoby w trakcie gry.
Aktuanie nie trzeba go opisywać, ktos będzie posiada pakt i fabularnie będzie doży do osiągnięcia "nowego" Sage to mu sie to umożliwi, znaczy się MG mu to umozliwi po jakims czasie.
A techniki itp, opracuje samodzielnie, cos ala tworzenie własnych technik na GN.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#13 09-02-2013 00:24:25

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Dodałbym klan Sarutobi - bez umiejętności wrodzonych, gracz może wybrać dowolną (poza KG innych klanów)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#14 09-02-2013 11:20:29

Hideki

http://i57.tinypic.com/29os60p.jpg

Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 147
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Dodaję klan Sarutobi

Co do Kibaku Nendo. Czy wiem, aż tak dużo o Bakutonie, aby móc go wprowadzić na forum?

Co do Sage Modo dla każdego paktu to zgadzam się z Kowalskim. Takie sage powstawało by konsekwentnie podczas gry .


Spoiler:

Ubiór: Hideki najczęściej chodzi ubrany w zwykłą, czarną koszulkę z krótkimi rękawami oraz w długich spodniach, które również są koloru czarnego. Na stopach widnieją, podobnie jak reszta, czarne sandały shinobi. Dodatkowo młody ninja zawsze wychodząc z domu zakłada na dłonie swoje ulubione czarne rękawice, które niegdyś podarował mu ojciec. Gdy dni są chłodniejsze Hideki zawsze zarzuca na siebie czarny płaszcz ze srebrnymi wstawkami. Jest on na tyle długi, że sięga, aż po kolana, dlatego, aby nie krępował ruchów Hideki nigdy go nie zapina, a jedynie przeplata, jednym pasem z małym zapięciem na wysokości klatki piersiowej. W płaszczu kołnierz zawsze stoi sztywno. Hidekiego często taki stan rzeczy denerwował, jednak matka mówiła mu, że nic nie da się z tym zrobić. Hideki po zdaniu akademii nosił, przepasaną na czole, opaskę KumoGakure.

http://i58.tinypic.com/e7h502.gif


[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]


Hideki ->http://i60.tinypic.com/96vx9u.gif<- Gordiana

Offline

 

#15 10-02-2013 20:32:15

 MG [S]

Mistrz Gry

577178
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 723
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Dobry pomysł, ale co zrobić na przykład z takim trybem mędrca, który zaprezentował niedawno Kabuto w Mandze?
Technika ożywienia otoczenia bardzo mi przypadła do gustu, jak technika białego szału, którymi ogłuszył
obu Braci Sharingan (Itachi & Sasuke) oraz jeszcze ta możliwość ożywiania ze swoich ciał replik danych osób,
jak Kimmimaro, czy Orochimaru

Ogólnie jednak całkowicie popieram koncepcję oddania graczowi rozwoju i kreowania własnego Sage Modo.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#16 10-02-2013 20:42:12

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Sir, modyfikacje prowadzone przez medyków.
W ten sposób mozna sobie robic takie cuda jak Kabuto, o ile będzie sie posiadało odpowiednie zdolności medyczne

Co do trybu "Drago Modo" to wprowadzi się go jako SM, paktu z wężami.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#17 10-02-2013 21:39:22

 MG Domator

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 592
Punktów :   

Re: KG, Umiejętnośći, klany

Co do Medyka to przy okazji tworzenia planu rozwoju fabularnego tą umkę przetrawiłem dość mocno.
Wstępnie podzieliłem na 3 ścieżki - medyk labolatoryjny, bojowy i chirurgiczny.
Labolatoryjny zajmowałby się lekami, ziołami itd.
Bojowy byłby idealnym członkiem drużyny medycznej, posiadałby najsilniejsze techniki leczące i najlepiej radziłby sobie w boju
Chirurgiczny mógłby wstępnie poznawać podstawy leczenia trudniejszych urazów których nie da się naprawić na polu bitwy. W pewnym momencie ta ścieżka mogłaby się rozdzielić na kontynuację "prawej i dobrej" ścieżki medyka oraz na ścieżkę eksperymentalną, czyli coś typowo Orosiowego - doświadczenia na żywych ludziach, wszczepy/przeszczepy, starożytne techniki itd. ostatecznie taka ścieżka mogłaby prowadzić do Shiro Hebi.

EDIT:
Właśnie, co do samego Shiro Hebi i Sage Modo - przydałoby się wprowadzić wersje dla wszystkich większych paktów, bo jak wiadomo wygląd i forma tych 2 umiejętności zależy od tego z jakimi zwierzakami się bohater zbrata.

Ostatnio edytowany przez Morris (10-02-2013 21:41:10)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arenas.pun.pl www.pandanda.pun.pl www.cosiedzialowczoraj.pun.pl www.extremespeedway.pun.pl www.narutobest.pun.pl