4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Tajemnicza i wyjątkowa zdolność oparta na pakcie z wężami.
Użytkownik swoim stylem walki przypomina ruchy węża, jego techniki również są oparte na wężowych zdolnościach.
Zdolność ta zwiększa zwinność shinobi, a także zapewnia dodatkowe możliwości w walce.
Wykwalifikowany użytkownik Shiro Hebi jest w stanie regenerować swoje rany, a nawet całe swoje ciało.
Możliwości tej umiejętności są tak wielkie, że krążą pogłoski mówiące o możliwości wiecznego życia dzięki Shiro Hebi.
Wyjątkowo uzdolnionym użytkownikiem tej zdolności był Orochimaru.
Osiągnął perfekcję Shiro Hebi i słynął ze swojego wężowego usposobienia.
W walce był niezrównany, zarówno używając Ninjutsu Shiro Hebi, jak i Taijutsu, wzmocnionego posiadaną zdolnością
Wężowa regeneracja I poziom
Shinobi posiadający tę cechę jest zdolny do natychmiastowej regeneracji pojedynczych części ciała z wszelkich ran z wyjątkiem tych śmiertelnych.
Koszt chakry: 5.000
Wężowa regeneracja II poziom
Shinobi posiadający tę cechę jest zdolny do natychmiastowej regeneracji całego swojego ciała z wszelkich ran z wyjątkiem tych śmiertelnych.
Koszt chakry: 8.000
Wężowa regeneracja III poziom
Shinobi posiadający tę cechę jest zdolny do natychmiastowej regeneracji całego swojego ciała z wszelkich ran z wyjątkiem tych śmiertelnych.
Dodatkowo może zregenerować kończynę, która została utracona lub doszczętnie zniszczona.
Koszt chakry: 8.000/ciało
Koszt chakry: 4.000/kończyna
Wężowa regeneracja IV poziom
Użytkownik jest w stanie zregenerować całe swoje ciało z ran śmiertelnych.
Koszt chakry: 10.000
Wężowa regeneracja V poziom
Użytkownik ma możliwość stworzenia nowego w pełni sprawnego ciała zdolnego do dalszej walki. Umiejętność nie raz ratuje od śmierci w przypadku całkowitego zniszczenia poprzedniego ciała, lub wyjątkowych ran wewnętrznych.
Koszt chakry: 16.000
====================
====================
Offline