Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 11-08-2014 13:06:05

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Suna

http://i63.tinypic.com/9st940.jpg


Wyjątkowa zdolność oparta zaawansowanej kontroli chakry.
Pozwala ona kontrolować piasek wzmocniony chakrą użytkownika.
Ilość piasku jak i zasięg kontroli zależy od stopnia zaawansowania zdolności Suna.
Wprawni shinobi są w stanie kontrolować połacie piasku zdolne do przykrycia całych wiosek.
Chociaż zdolność ta wymaga używania własnego, specjalnego piasku wypełnionego chakrą, to jest możliwość powiększania tych zasobów przez używanie naturalnego piasku z otoczenia.
Użytkownik tej zdolności jest również w stanie zmieszać piasek z minerałami spod ziemi, co pozwala stworzyć niezwykle silne zapory i techniki defensywne.
Perfekcja tej zdolności daje również niezwykle silną defensywnie umiejętność, dzięki której piasek użytkownika chroni go przed atakami, nawet bez jego wiedzy.
Dzięki temu trafienie takiego shinobi staje się niezwykle kłopotliwe.

Gaara opanował tę zdolność do perfekcji, co czyniło go wyjątkowo silnym shinobi.
Jego obrona absolutna nie raz uratowała mu życie, a jednoczesna zdolność atakowania, przechylała szalę zwycięstwa na jego stronę.
Jego opanowanie i umiejętności czyniły go niezwykle potężnym i zdolnym do kontrolowania przeogromnych ilości piasku.


Suna I poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na odległość 1m od siebie.
Koszt chakry: 500/turę


Suna II poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na odległość 5m od siebie.
Koszt chakry: 1.000/turę


Suna III poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na odległość 10m od siebie.
Koszt chakry: 2.000/turę


Suna IV poziom
Shinobi posiada zdolność kontrolowania piasku ze swojej gurdy na dowolną odległość w zasięgu wzroku.
Koszt chakry: 4.000/turę


Masa Piasku I poziom
Shinobi jest w stanie zmieszać piasek ze swojej gurdy, z tym z otoczenia. Proces ten trwa 3 tury i nie ogranicza czynności.
Dzięki temu użytkownik może kontrolować ilość piasku zdolną do zasypania obszaru o średnicy 10m.
Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Suna (przykład: Suna III poziomu - pozwala na kontrolę do 10m).
Koszt chakry: 6.000/turę


Masa Piasku II poziom
Shinobi jest w stanie kontrolować ogromne ilości piasku z otoczenia, bez potrzeby mieszania go z własnym.
Dzięki temu użytkownik może kontrolować ilość piasku zdolną do zasypania całej wioski.
Zasięg kontroli odpowiada poziomowi zdolności Suna (przykład: Suna III poziomu - pozwala na kontrolę do 10m).
Koszt chakry: 10.000/turę


Obrona Absolutna I poziom
Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, o ile użytkownik jest świadomy ataku (np. go widzi).
Koszt chakry: 1.000/turę


Obrona Absolutna II poziom
Piasek z gurdy automatycznie chroni użytkownika przed atakami fizycznymi w zwarciu i na odległość, nawet jeżeli użytkownik nie jest świadom ataku.
Koszt chakry: 1.000/turę


====================


Drzewko Rozwoju - Suna


====================


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adresapokalisy.pun.pl www.turniejefifa.pun.pl www.geobackupzar.pun.pl www.ableton.pun.pl www.wojsko.pun.pl