4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Witam wszystkich zgromadzonych. Proszę nie zwracać uwagi na późną godzinę, ponieważ prawdziwy naukowcy pracują w nocy.
Dzisiejszym tematem jaki chciałbym poruszyć, jest wręcz fenomenalny pomysł stworzenia Areny.
Arena byłaby działem z poza fabularnego świata.
Arena fundowałaby nam możliwość zagrania naszymi ulubionymi postaciami z Naruto.
Coś na zasadzie Mortal Kombat. NarutovsSasuke na losowo wybranej "mapie" z uniwersum.
Gracze mieliby kolejną rzecz do roboty, a może nawet kolejną grę? Dlaczego aż nazwałem to grą? Już tłumaczę.
Na początku gracze otrzymywaliby możliwość zagrania pięcioma postaciami dostępnymi od początku. Byli by to:
Oprócz pięciu postaci podstawowych, każdy z graczy otrzymywałby jedną postać losową.
Losowanie
Losowanie polegałoby na skrypcie posiadającym bazę nazw postaci do których przypisane byłyby dwa numerki
Gracz korzystając ze strony losownik pl i np kostki k100 losowałby dwie liczby, które podawałby Nam. Te dwie liczby, wskazywałyby postać jaką otrzyma dany gracz.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolekcja
Kiedy gracze posiadali by już swoje postacie, zakładaliby wątek z własnym imieniem i MG wrzucałby tam grafiki postaci, które dany gracz posiada.
Gracze prowadziliby swoistą kolekcję postaci i mogliby się chwalić - ja mam to, a ja tamto.
Oprócz tego, każdy z nich mógłby grac postacią z kolekcji.
Rotacja
Dosłownie w tej sekundzie wpadł mi do głowy pomysł prowadzenia rotacji bohaterów. Trochę jak w lolu, co jakiś czas wymienialibyśmy bohaterów dostępnych dla wszystkich na nowych, co powodowałoby odświeżenie zainteresowania graczy. Oczywiście bohaterowie z rotacji, nie byliby wklejani do kolekcji graczy (chyba, że gracz posada daną postać).
Punkty Wygranych i "kolorowe coinsy" i boostery
Każdy gracz, za wygraną walkę na arenie zdobywałby punkty wygranych. A dokładnie jedna wygrana walka = 1 punkt wygranych.
Oczywiście walka musi być poważna i oceniona przez MG, walki na "odwal się" nie wchodzą w grę i nie będą za to przyznawane punkty.
Ilość walk dziennie byłaby nieograniczona.
Punkty wygranych gracz miałby zapisane w swojej kolekcji i mógłby je wymienić na:
- Brązowy Coin = 5 punktów zwycięstwa - zawiera jedną "słabą" postać np. Konohamaru z pierwszej serii, albo Sakurę z czasów Egzaminu na Chunina, również postaci poboczne
- Srebrny Coin = 10 punktów zwycięstwa - zawiera jedną "średnią" postać np. Yugao, Anko, również postaci bardziej poboczne
- Złoty Coin = 15 punktów zwycięstwa - zawiera postać "silną" od Itachiego za młodu, przez Kakashiego, aż po Madarę czy Hashirame
- Booster = 50 punktów zwycięstwa - zawiera 5 losowych postaci z wszystkich zestawów (możliwe powtórki)
- Bohatera - cena zależna od bohatera - wybrany bohater
Powtórki
Właśnie, co gdy gracze wylosują tę samą postać ponownie?
Gracze będą mieli możliwość wymiany a nawet sprzedaży postaci za punkty Zwycięstwa w specjalnie do tego stworzonej kategorii "handel"
Klasyfikacja bohaterów i sklep
Oczywiście oprócz coinów i boosterów będzie możliwość kupienia bohaterów w sklepach, jednak rozstrzał cenowy nie będzie kolidować z ceną np zestawu za brązowego coina.
Przykładowo w zestawie za brązowego Coina będzie możliwość zdobycia Konohamaru (Young) // Hinata (Young) // Sasuke (Young) - każdą z tych postaci można trafić za 5 punktów wygranych, jednak w sklepie ich ceny będą wyglądały następująco:
- Konohamaru - 4PW
- Hinata - 6PW
- Sasuke - 9PW
Na pewno trafią się tacy, co będą kupować postacie i tacy, co bedą kupować coiny.
Obszary
Oprócz tego będzie można wprowadzić osiągnięcia, które będą mogły odblokowywać dane obszary dla graczy.
Dajmy na to "Zdobąć 3 postecie do kolekcji" - nagroda: "Mapa XXXX i Mapa XXXX
Aby walczyć na jakimś obszarze, wystarczyłoby by gracz posiadał dany obszar w kolekcji - nie muszą mieć obaj.
Gracze
Na koniec zostawiłem największy smaczek. Każdy z graczy będzie mógł dodać swoją własną postać do postaci grywalnych.
Jego karta postaci zostanie dodana do systemu, a sam gracz do całej kolekcji gry.
============================================================================
Chyba spisałem najważniejsze założenia projektu. Co kto o tym sądzi, czekam na wypowiedzi!
Pozdrawiam
Nocny pracuś Krajan
Offline
PIERWSZY MOTHERFU... yyyy to jest kozacy
Pomysł moim zdaniem świetny, coś mi się nawet obija w pamięci Brat, że coś takiego było kiedyś na necie, w co nagminnie wszyscy poza mną i paroma innymi osobami grali. Jedyne czego się obawiam to to, że gracze mogą poświęcać temu więcej czasu, niż grze własną postacią. Zwróć uwagę na pewną dysproporcję - tutaj na arenie czy tego chcemy czy nie, każda z dostępnych postaci ma już jakieś umiejętności i spory zasób technik (nie mówię o początkowych zaproponowanych przez Ciebie postaciach, których arsenał technik kończy się maksymalnie na 4) w porównaniu do naszych grywalnych postaci. Jeśli udałoby się zsynchronizować "rozwój" naszej karery na Arenie z rozwojem naszych postaci (mam na myśli, czy zaproponowany przez Ciebie projekt okaże się działać w wyżej opisany sposób), wtenczas z mojej strony nie ma żadnych obaw
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Spoiler:
Wygląd & Ubiór: Sainō to chłopak przeciętnego jak na swój wiek wzrostu o szczupłej sylwetce. Posiada twarz obarczoną przeważnie spokojem (przeważnie, poza sytuacjami, w których zostaje wyprowadzony z równowagi - wtenczas jego twarz przybiera wyraz niemalże opętania furią) i pewnością siebie. Oczy brązowe oraz długie, czarne włosy sięgające niemalże do ramion. Chłopak odziany jest aktualnie w białą koszulę bez rękawów z wysokim kołnierzem okrywającym szyję chłopca, która swoją długością sięga do pasa u spodni oraz w długie, opięte butami ciemnogranatowe spodnie. Rolę obuwia Sainō spełniają klasyczne, czarne sandały - popularne wśród Shinobi. Dodatkowo, na lewej dłoni i przedramieniu chłopaka owinięty jest bandaż. Za plecami, do paska u spodni chłopak ma dopięte dwie torby z ekwipunkiem, zaś przy jego lewym biodrze (również do paska) dopięte jest Tanto z ostrzem skrytym w czarnej pochwie.
Offline