4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Zwój własnej techniki jest podobny w działaniu do innych zwojów, jednak jego zaletą jest to, że to co sobie wyobrazimy, jesteśmy w stanie za pomocą chakry "wlać" do tego zwoju.
Pozwala to, na szybkie nauczenie się techniki, którą samemu się wymyśliło. Nie trzeba manipulacji chakrą, i wielokrotnego wyobrażania sobie działania własnej techniki.
Wystarczy raz użyć zwoju i można nauczyć się z niego dowolnej stworzonej techniki. Zwój taki, można również "nasączyć" ideą własnej techniki i przekazać, bądź sprzedać ją innemu graczowi.
Aby kupić zwój w sklepie z ekwipunkiem należy pokazać ochraniacz ninja lub udowodnić swoją rangę w inny sposób.
Ceny zwojów:
- Zwój z własną techniką rangi E - 8.000y
- Zwój z własną techniką rangi D - 16.000y
- Zwój z własną techniką rangi C - 22.000y
- Zwój z własną techniką rangi B - 30.000y
- Zwój z własną techniką rangi A - 50.000y
- Zwój z własną techniką rangi S - 80.000y
Offline