Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 31-03-2013 19:07:09

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Prace nad forum

W tym wątku wpisujcie nowe punkty, których tu nie ma, jak i te, które są zrealizowane, a zostaną skreślone z listy. Kolorem czerwonym oznaczono punkty wymagające dokończenia, zielonym te ukończone. Podpunkty ukończone są skreślane.
Drzewka ukończone to pełne drzewka z otrzymanymi i wymaganiami.
Dyskusje na temat treści punktów lub planu ich realizacji, lub propozycję projektu, umieszczać w osobnym wątku, dla większej przejrzystości.

Dodałem kolor żółty - prace oznaczone tym kolorem są prawie skończone/wymagają małych dociągnięć. // KRAJAN

Projekty do realizacji

1. Ekwipunek
   - Bonusy
   - Ceny
   - System slotów
   - Brak automatycznego łączenia broni typu kunai + notka
   - Dodanie zasięgu technik

2. Akademia
   - Nauka technik w Akademii (jakie i w jaki sposób skoro byłyby na zajęciach)
   - Plan zajęć (z tego co pamiętam miał być jakiś plan, można opracować wstępny, dla początkowej akademii) Z tego co wiem, to kwestia tego planu będzie bardzo "elastyczna" Wszystko dostosowywane będzie musiało być pod aktualną liczbę klas. /Krajan

3. System Walki
   - Statystyki zwierząt
   - Określanie siły i szybkości ciosu w poście (dla zmniejszenia ilości ocen)
   - Zręczność jako statystyka odpowiedzialna za sprawność ruchową (nie jak na GN'e, w 90% walka wręcz - za walkę właściwą odpowiada i tak dużo stat) <- tu jest opis, ale chcę się upewnić, ze każdy ma takie zdanie
   - Wykorzystany ekwipunek (zmienia od razu MG czy inna metoda?)

4. Zapis w Karcie Postaci
   - Forma zapisu drzewek rozwoju
   - Zdolności z drzewek zapisane w osobnym punkcie (chociażby zdolność walki 7 mieczami - większa czytelność KP) // niemal każdy podpunkt daje konkretne zdolności, a to z kolei zamiast uprościć zagmatwa kartę postaci i zmniejszy czytelność. Moim zdaniem wystarczy umiejętne czytanie drzewek rozwoju względem ich zapisu w KP przez MG // Noel
   - Forma zapisu bonusu statystyk (żeby było czytelne i było widać co od czego, a ile bazowej)

5. Medyk
   - System przeszczepów
   - Systematyka dostępnych ziół i efektów, wraz z lokalizacją itd.
   - Spis medykamentów i ich bonusów z apteki (ogólnie dostępnych)

6. Pakty
   - Spis paktów i opisy
   - Przedstawiciele wraz ze statystykami, wyposażeniem i technikami
   - System podpisywania i ewentualne wymagania
   - Własne pakty (o ile będą, sam jestem przeciwny)

7. Rozgrywka - testy
   - Trening i nauka technik bez MG (dać taką możliwość i ustalić czas miedzy postami - 10, 20 min)
   - Zapis rozgrywki w lokacji (każdy gracz ma swój wątek) <- należy zrobić testy jakby to wyglądało, żeby nie było chaosu
   - W razie zmiany lokacji (wątku) umieszczanie w tym starym linku do nowej lokacji (+ew. numer posta, o ile wątek już jest stary) <- to samo co na górze, testy
   - Własne poziomy UM (o ile będą)

8. Treningi
   - Korekta czasu treningu nad statystykami
   - System nauki technik

9. Misje
   - System przydzielania rang misji do rangi shinobi (Genin - D, Chuunin - D i C itd) //Kage przydziela jak mu się rzewnie podoba, co jest już opisane.
   - Zakres wynagrodzenia dla danych rang misji (dla Kage) // Kage płaci jak mu się podoba, względem posiadanych przez wioskę funduszy.
   - Ewentualnie określenie rodzaju misji dla danych rang (D - bez walk z shinobi itd) - również dla poglądu Kage // Kwestia raportów określa misje, a raporty zależą od MG, a także sytuacji globalnej, więc nie nasza w tym rzecz żeby określać rodzaje misji i ich rangi.

10. Wioski
   - System surowców (w tym zajmowanie kopalń wroga itd)
   - System rozbudowy wioski
   - System wojen (dana liczba pojedynków, czy cokolwiek innego)

11. Regulaminy
   - Regulamin forum
   - Regulamin pisania postów
   - FAQ
   - Zasady gry (ogólne, lub najważniejsze aspekty jak staty, rozwój itd)

12. Drzewka
   - Sage
   - Kikaichū no Jutsu
   - Sharingan
   - Hebi
   - Shikotsumyaku
   - Raiton no Yoroi
   - Juinjutsu (nazwa cursed mark)
   - Yōton
   - Bakuton
   - Futton
   - Jiton
   - Mokuton
   - Ranton
   - Rinnegan
   - Shakuton
   - Hyōton
   - Shikigami no Mai
   - Hachimon
   - Genjutsu
   - Natury chakry
   - Limit chakry (zwiększenie staty chakra, o ile będzie)
   - Fuinjutsu
   - Suika no Jutsu
   - Kumo Nenkin (zdolność pajęcza, o ile będzie w tej formie kilku rąk itd)
   - Zdolność klanu Nara, Akimichi i Yamanaka (można w jednym drzewku zrobić w sumie)
   - Suiton bez wody (tu dalej bym był za umieszczeniem tego dla suitona, tak jak raiton ma czarną błyskawicę - ewentualnie możliwość wykonywania technik z ust, jak Mizukage ogromne suitony bez wody, albo Zabuza w edo tensei - mgła bez wody) <- suiton nie będzie pokrzywdzony
   - Jiongu (zdolność Kakuzu)
   - Wyznawca Jashina
   - Kibaku Nendo

skreślone = skończone, podkreślone = wątek jest, ale drzewo nie jest gotowe. / Domek

13. NPC
   - Karty Postaci

14. Techniki
   - Koszty chakry
   - Bonusy technik Taijutsu (bo póki co można je wykonać bez nauki, to zwykły cios)
   - Uzupełnienie technik o te wynikające z drzewek (o ile takie się pojawią, ale to na koniec - chociażby kilka technik kenjutsu)
   - Opisanie działania wszystkich technik (nie każda posiada, bo nie wiadomo jak z chakrą itd)
   - Zapis aktywnych technik w sygnaturze w formie ukrytej wiadomości, o ile ich nie widać (techniki typu pieczętująca chakrę itd, które trwają nawet całe lata)
   - Rangi technik
   - Zamknięcie wątków

15. Kage
   - Numeracja Kage-graczy (od początku, czy kontynuacja po NPC - ja bym był za tym od początku)
   - Zdalne wypełnianie obowiązków i rządzenie (Aby Kage nie musiał być ciągle w biurze, dałbym możliwość przydzielania misji i wypełniania obowiązków, za pośrednictwem NPC - urzędników, sekretarek, Rady Starszych itd) - możliwość już opisana w FAQ / Krajan

16. Natury chakry
   - System zdobywania natury chakry

17. Statystyki
   - Ustalenie ostatecznych punktów do rozdania
   - Ujednolicenie systemu (celność 50 zapewnia maks, kłóci sie trochę z drzewkiem walki na dystans też)
   - Dostosowanie bonusów statystyk z drzewek do całego systemu

18. Wymagania drzewek rozwoju
   - System zwiększania wymagań (nie byłbym za tak prostym, wszystko x2 zawsze, tym bardziej, że są duże i bez mnożnika zajmują długo, a czas jest ograniczony)
   - Zapis wymagań i ich realizacja (czy podawania linków do wszystkiego przy "zakupie" - uciążliwe przy dziwnych wymaganiach i prowadzeniu walk w misjach itd - czy zapisanie w KP tych, które się chce rozwinąć i uzupełnianie przez MG - przy tym gracz nie będzie nigdy rozwijał wszystkiego na raz, bo może nie chcieć czegoś, sam wybierze co chce rozwijać i musi o tym pamiętać)

19. Ukryte wiadomosci
   - Skuteczny system

Ostatnio edytowany przez Shinari (05-04-2013 22:29:31)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skawina.pun.pl www.worldofdigimon.pun.pl www.fifka.pun.pl www.preity.pun.pl www.shinobizycie.pun.pl