4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
W tym wątku wpisujcie nowe punkty, których tu nie ma, jak i te, które są zrealizowane, a zostaną skreślone z listy. Kolorem czerwonym oznaczono punkty wymagające dokończenia, zielonym te ukończone. Podpunkty ukończone są skreślane.
Drzewka ukończone to pełne drzewka z otrzymanymi i wymaganiami.
Dyskusje na temat treści punktów lub planu ich realizacji, lub propozycję projektu, umieszczać w osobnym wątku, dla większej przejrzystości.
Dodałem kolor żółty - prace oznaczone tym kolorem są prawie skończone/wymagają małych dociągnięć. // KRAJAN
Projekty do realizacji
1. Ekwipunek
- Bonusy
- Ceny
- System slotów
- Brak automatycznego łączenia broni typu kunai + notka
- Dodanie zasięgu technik
2. Akademia
- Nauka technik w Akademii (jakie i w jaki sposób skoro byłyby na zajęciach)
- Plan zajęć (z tego co pamiętam miał być jakiś plan, można opracować wstępny, dla początkowej akademii) Z tego co wiem, to kwestia tego planu będzie bardzo "elastyczna" Wszystko dostosowywane będzie musiało być pod aktualną liczbę klas. /Krajan
3. System Walki
- Statystyki zwierząt
- Określanie siły i szybkości ciosu w poście (dla zmniejszenia ilości ocen)
- Zręczność jako statystyka odpowiedzialna za sprawność ruchową (nie jak na GN'e, w 90% walka wręcz - za walkę właściwą odpowiada i tak dużo stat) <- tu jest opis, ale chcę się upewnić, ze każdy ma takie zdanie
- Wykorzystany ekwipunek (zmienia od razu MG czy inna metoda?)
4. Zapis w Karcie Postaci
- Forma zapisu drzewek rozwoju
- Zdolności z drzewek zapisane w osobnym punkcie (chociażby zdolność walki 7 mieczami - większa czytelność KP) // niemal każdy podpunkt daje konkretne zdolności, a to z kolei zamiast uprościć zagmatwa kartę postaci i zmniejszy czytelność. Moim zdaniem wystarczy umiejętne czytanie drzewek rozwoju względem ich zapisu w KP przez MG // Noel
- Forma zapisu bonusu statystyk (żeby było czytelne i było widać co od czego, a ile bazowej)
5. Medyk
- System przeszczepów
- Systematyka dostępnych ziół i efektów, wraz z lokalizacją itd.
- Spis medykamentów i ich bonusów z apteki (ogólnie dostępnych)
6. Pakty
- Spis paktów i opisy
- Przedstawiciele wraz ze statystykami, wyposażeniem i technikami
- System podpisywania i ewentualne wymagania
- Własne pakty (o ile będą, sam jestem przeciwny)
7. Rozgrywka - testy
- Trening i nauka technik bez MG (dać taką możliwość i ustalić czas miedzy postami - 10, 20 min)
- Zapis rozgrywki w lokacji (każdy gracz ma swój wątek) <- należy zrobić testy jakby to wyglądało, żeby nie było chaosu
- W razie zmiany lokacji (wątku) umieszczanie w tym starym linku do nowej lokacji (+ew. numer posta, o ile wątek już jest stary) <- to samo co na górze, testy
- Własne poziomy UM (o ile będą)
8. Treningi
- Korekta czasu treningu nad statystykami
- System nauki technik
9. Misje
- System przydzielania rang misji do rangi shinobi (Genin - D, Chuunin - D i C itd) //Kage przydziela jak mu się rzewnie podoba, co jest już opisane.
- Zakres wynagrodzenia dla danych rang misji (dla Kage) // Kage płaci jak mu się podoba, względem posiadanych przez wioskę funduszy.
- Ewentualnie określenie rodzaju misji dla danych rang (D - bez walk z shinobi itd) - również dla poglądu Kage // Kwestia raportów określa misje, a raporty zależą od MG, a także sytuacji globalnej, więc nie nasza w tym rzecz żeby określać rodzaje misji i ich rangi.
10. Wioski
- System surowców (w tym zajmowanie kopalń wroga itd)
- System rozbudowy wioski
- System wojen (dana liczba pojedynków, czy cokolwiek innego)
11. Regulaminy
- Regulamin forum
- Regulamin pisania postów
- FAQ
- Zasady gry (ogólne, lub najważniejsze aspekty jak staty, rozwój itd)
12. Drzewka
- Sage
- Kikaichū no Jutsu
- Sharingan
- Hebi
- Shikotsumyaku
- Raiton no Yoroi
- Juinjutsu (nazwa cursed mark)
- Yōton
- Bakuton
- Futton
- Jiton
- Mokuton
- Ranton
- Rinnegan
- Shakuton
- Hyōton
- Shikigami no Mai
- Hachimon
- Genjutsu
- Natury chakry
- Limit chakry (zwiększenie staty chakra, o ile będzie)
- Fuinjutsu
- Suika no Jutsu
- Kumo Nenkin (zdolność pajęcza, o ile będzie w tej formie kilku rąk itd)
- Zdolność klanu Nara, Akimichi i Yamanaka (można w jednym drzewku zrobić w sumie)
- Suiton bez wody (tu dalej bym był za umieszczeniem tego dla suitona, tak jak raiton ma czarną błyskawicę - ewentualnie możliwość wykonywania technik z ust, jak Mizukage ogromne suitony bez wody, albo Zabuza w edo tensei - mgła bez wody) <- suiton nie będzie pokrzywdzony
- Jiongu (zdolność Kakuzu)
- Wyznawca Jashina
- Kibaku Nendo
skreślone = skończone, podkreślone = wątek jest, ale drzewo nie jest gotowe. / Domek
13. NPC
- Karty Postaci
14. Techniki
- Koszty chakry
- Bonusy technik Taijutsu (bo póki co można je wykonać bez nauki, to zwykły cios)
- Uzupełnienie technik o te wynikające z drzewek (o ile takie się pojawią, ale to na koniec - chociażby kilka technik kenjutsu)
- Opisanie działania wszystkich technik (nie każda posiada, bo nie wiadomo jak z chakrą itd)
- Zapis aktywnych technik w sygnaturze w formie ukrytej wiadomości, o ile ich nie widać (techniki typu pieczętująca chakrę itd, które trwają nawet całe lata)
- Rangi technik
- Zamknięcie wątków
15. Kage
- Numeracja Kage-graczy (od początku, czy kontynuacja po NPC - ja bym był za tym od początku)
- Zdalne wypełnianie obowiązków i rządzenie (Aby Kage nie musiał być ciągle w biurze, dałbym możliwość przydzielania misji i wypełniania obowiązków, za pośrednictwem NPC - urzędników, sekretarek, Rady Starszych itd) - możliwość już opisana w FAQ / Krajan
16. Natury chakry
- System zdobywania natury chakry
17. Statystyki
- Ustalenie ostatecznych punktów do rozdania
- Ujednolicenie systemu (celność 50 zapewnia maks, kłóci sie trochę z drzewkiem walki na dystans też)
- Dostosowanie bonusów statystyk z drzewek do całego systemu
18. Wymagania drzewek rozwoju
- System zwiększania wymagań (nie byłbym za tak prostym, wszystko x2 zawsze, tym bardziej, że są duże i bez mnożnika zajmują długo, a czas jest ograniczony)
- Zapis wymagań i ich realizacja (czy podawania linków do wszystkiego przy "zakupie" - uciążliwe przy dziwnych wymaganiach i prowadzeniu walk w misjach itd - czy zapisanie w KP tych, które się chce rozwinąć i uzupełnianie przez MG - przy tym gracz nie będzie nigdy rozwijał wszystkiego na raz, bo może nie chcieć czegoś, sam wybierze co chce rozwijać i musi o tym pamiętać)
19. Ukryte wiadomosci
- Skuteczny system
Ostatnio edytowany przez Shinari (05-04-2013 22:29:31)
Offline