4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Stalowe obciążniki noszone na goleniach lub przedramionach.
Mięśnie przyzwyczajają się do większego ciężaru, więc po ich zdjęciu ruchy użytkownika stają się szybsze.
Przedmiot ten wykorzystywany jest w celu treningu, a w czasie noszenia spowalnia ruchy i utrudnia walkę.
Szybkość podczas noszenia: -25% (kara naliczana jako ostatnia, po wszystkich aktywnych i pasywnych bonusach)
W czasie noszenia zmniejsza się ilość niezbędnych dawek treningowych dla treningu statystyki szybkości o 25%
Przykład przeliczania szybkości:
Gracz1 (szybkość 40) zakłada ciężarki - jego szybkość pasywna spada o 10 (25% z 40) i wynosi 30.
W trakcie misji gracz1 używa techniki, która zwiększa jego szybkość o 40 - jego szybkość wzrasta do 80 (40 bez kary + 40 z techniki), po czym naliczana jest kara za ciężarki -20 (25% z 80) - jego szybkość wynosi 60
Pamiętaj, żeby karę do szybkości zawsze naliczać po dodaniu wszystkich używanych bonusów, nawet jeśli te ulegają zmianie.
W Karcie postaci kara jest odliczana od szybkości pasywnej.
Cena: 25.000Y
Offline