4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Technika odbierana przez niektórych jako nadludzka siła użytkownika. W rzeczywistości jest to technika oparta na medycznym ninjutsu. Wymaga ona niezwykłego skupienia chakry w swoim ciele, skumulowania jej i uwolnienia jej w chwili uderzenia. Efektem takiego ciosu jest zwielokrotniona siła, zależna od użytej chakry. Cios o tej sile jest w stanie poważnie ranić wroga, lub zniszczyć otaczającą ziemię, krusząc ją w pył.
Chakra uwalniana jest dopiero w chwili trafienia w cel.
Chakra: (im więcej tym większy bonus do siły)
Ranga: C
Offline