4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Najbardziej podstawowa, a zarazem jedna z bardziej użytecznych technik medycznych. Polega ona na przesłaniu leczniczej chakry bezpośrednio do rany pacjenta znacząco przyspieszając jej gojenie. Możliwości lecznicze tej techniki w dużej mierze zależą od osoby, która się nią posługuje. Początkujący medyk będzie w stanie zagoić jedynie niewielkie rany, jednak doświadczony lekarz będzie potrafił uleczyć nią nawet obrażenia narządów wewnętrznych. W celu zastosowania techniki należy złożyć odpowiednie znaki, a następnie ułożyć dłonie równolegle do siebie bezpośrednio nad raną lub, w przypadku obrażeń wewnętrznych, przyłożyć dłonie do ciała w punkcie najbliższym uszkodzonemu narządowi. Szybkość leczenia obrażeń jest zależna od ich powagi - skaleczenia i siniaki zagoją się w przeciągu kilku sekund, jednak leczenie poważnych ran może trwać nawet godzinami, a i tak nie zawsze będzie możliwe całkowite ich wyleczenie.
Leczenie poważnych ran dostępne jest po osiągnięciu rangi A ninjutsu medycznego.
Znaki: Wół -> tygrys (po osiągnięciu rangi A ninjutsu medycznego znaki nie są wymagane)
Ranga: D
Chakra za jedną turę leczenia (drobne rany): 1.000
Chakra za jedną turę leczenia (poważne rany): 5000
Offline