Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 06-04-2013 17:18:44

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Tworzenie Medykamentów - Zasady

Medykamenty to bardzo przydatne podczas misji czy walki środki medyczne, mogące znacząco wspomóc organizm
w przeróżnych sytuacjach jak i doprowadzić do jego osłabienia lub nawet śmierci.
Elementami medykamentów może być wszystko, co w jakikolwiek sposób może wpłynąć na końcowe działanie środka,
od roślin przez minerały po substancje pochodzenia zwierzęcego. Jedynym ograniczeniem medyków tworzących medykamenty
jest ich wiedza, kreatywność oraz zachowanie zasady zdrowego rozsądku.


Rodzaje Medykamentów:

Pulpa - to po prostu zmiażdżone w moździerzu składniki, które mogą spełniać zadanie wszystkich poniższych typów, oczywiście w bardzo słabym stopniu. Takie zmiażdżone substancje działają bardzo słabo, potrzebują czasu aby zacząć działać a ich efekt utrzymuje się bardzo krótko. Do wyprodukowania pulpy potrzebny jest moździerz.
Pulpa to podstawowa mieszanka, dlatego medykamenty tego rodzaju mogą posiadać maksymalnie rangę D.


Pigułki - typ medykamentów wytwarzany ze sprasowanych ziół/substancji pomocniczych, które przyjmowane są doustnie. Wpływają one na ogólne funkcjonowanie organizmu oraz takie jego elementy jak szybkość reakcji, siłę, wytrzymałość itp. Do wyprodukowania pigułki potrzebna jest praska.

Maści - typ medykamentów wytwarzany z ziół/substancji pomocniczych wymieszanych z jakimś nośnikiem (najczęściej tłuszcze lub łoje). Stosuje się je zewnętrznie i działają miejscowo. Najlepiej sprawdzają się w leczeniu ran lub wszelkich zmian zewnętrznych. Do wyprodukowania maści niezbędny jest pojemnik z nośnikiem substancji medycznych. Zazwyczaj są to różnego rodzaju tłuszcze, sadła, łoje, woski i tym podobne.

Esencja - typ medykamentów w formie płynnej. Zazwyczaj wykorzystywany do zastrzyków. Taki typ medykamentów osiąga najlepsze i najszybsze rezultaty. Wadą jest długi czas tworzenia Esencji z ziół i innych wspomagających składników. Do wyprodukowania esencji potrzebny jest alembik, palnik z paliwem oraz mały pojemnik (fiolka, ampułka, strzykawka itp.).

Trucizna - typ medykamentów wytwarzany w specjalnych warunkach z odpowiednio przygotowanych wywarów z ziół/substancji pomocniczych. W zależności od sposobu produkcji mogą być stosowane zewnętrznie lub wewnętrznie. Ich działanie uzależnione jest od substancji z jakich są stworzone, od halucynacji aż do szybkiej śmierci.  Do wyprodukowania trucizny potrzebny jest alembik, palnik z paliwem oraz mały pojemnik (fiolka, ampułka, strzykawka itp.).

Antidotum - typ medykamentów wytwarzany z danego typu trucizny w celu zniesienia jej efektu. Podane odpowiednio szybko jest w stanie uchronić od śmierci wywołanej nawet bardzo silnymi truciznami. Do wyprodukowania antidotum potrzebna jest jeden, pełny pojemnik trucizny (fiolka, ampułka, strzykawka itp.), alembik, palnik z paliwem oraz mały pojemnik (fiolka, ampułka, strzykawka itp.).

Zasady Tworzenia Medykamentów:

Medykamenty tworzone są głównie na bazie ziół czy innych substancji pobieranych z otoczenia (np. jad pszczół, kora sosny, itp.).
Aby skutecznie produkować medykamenty należy w pełni poznać działanie substancji, jej wygląd i inne specyficzne wiadomości,
a następnie odnaleźć i zdobyć takową. Gdy już ją zdobędziemy, znając jej właściwości oraz posiadając odpowiednie wyposażenie niezbędne do produkcji leków, jesteśmy w stanie podjąć prace nad połączeniem konkretnych substancji, w celu osiągnięcia zamierzonego efektu. Wystarczy wybrać formę jaką zastosujemy (maść, esencja, itp.], a następnie zabrać się za tworzenie, które w zależności od formy trwać będzie określoną ilość czasu.
Każdy odpowiednio zaawansowany medyk zajmujący się medykamentami jest w stanie odtworzyć dowolną zdobytą mieszankę,
choć wiąże się to z bardzo długim czasem poświęconym na badania.

Pulpa - Czas wytworzenia: 5 dawek treningowych
Pigułki - Czas wytworzenia: 10 dawek treningowych (każda ranga powyżej D to +5 dawek treningowych)
Maści - Czas wytworzenia: 10 dawek treningowych (każda ranga powyżej D to +5 dawek treningowych)
Esencja - Czas wytworzenia: 15 dawek treningowych (każda ranga powyżej D to +5 dawek treningowych)
Trucizna - Czas wytworzenia: 20 dawek treningowych (każda ranga powyżej D to +5 dawek treningowych)
Antidotum - Czas wytworzenia: 20 dawek treningowych (każda ranga powyżej D to +5 dawek treningowych)
Zbadanie i odtworzenie zdobytego medykamentu - Czas wytworzenia: 25 dawek treningowych (każda ranga powyżej D to +5 dawek treningowych)

Proces tworzenia medykamentu odbywa się w laboratorium danego gracza, gdzie powinny być umieszczane wszelkie zaakceptowane receptury.
Podczas produkcji medykamentu czas tworzenia 1 zestawu (maksymalnie 3 sztuki danego specyfiku) wynosi 100%, lecz gdy w jednym czasie tworzymy kilka zestawów tego samego medykamentu to czas poświęcony na każdy kolejny prócz pierwszego, wynosi 50%.

Do tworzenia medykamentów wykorzystywane są dawki treningowe koncentracji.

Wzór Zgłoszenia Medykamentu:

Nazwa: [Nazwa Medykamentu]
Typ: [Typ medykamentu np. maść]
Składniki: [Składniki użyte do produkcji wraz z ich dokładnym sposobem działania]
Działanie: [Dokładny opis działania produkowanego medykamentu]
Czas Działania:  [Czas działania medykamentu]
Ilość: [Ilość porcji względem ilości składników]
Ranga: [Proponowana przez gracza ranga medykamentu]

Uwagi: [Uwagi sprawdzającego administratora bądź MG względem wszelkich szczegółów podanych przez medyka] - uzupełnia MG
Czas Tworzenia: [Czas tworzenia medykamentu względem "Zasad Tworzenia Medykamentów"] - uzupełnia MG

Zgłoszenie Tworzenia Własnej Techniki odbywa się poprzez założenie nowego wątku w tym oto dziale. Zgłoszenia ukrywamy komendą HIDE.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mbdig.pun.pl www.dragons5.pun.pl www.m2forum.pun.pl www.ef81.pun.pl www.illuminati.pun.pl