4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Zasady Walk
- Walki są fabularne i odbywają się turowo (uczestnicy piszą posty na zmianę)
- Walki odbywają się w lokacjach w dziale świat, gdzie bezpośrednio dochodzi do spotkania rywali
- Zakazuje się wszelkich kłótni i postów niefabularnych, w razie potrzeby oceny proszę zgłaszać linki tutaj
- Nie można zmienić, lub cofnąć wykonanej fabularnie czynności (chyba, że planowana czynność nie mogła zostać wykonana przez zmianę sytuacji)
- Opisy ruchów powinny być jak najbardziej szczegółowe i obszerne
- W jednym ruchu można wykonać maksymalnie 1 bezpośredni "atak" na postać (klony i zwierzęta mają po 1 własnym ataku do wykorzystania)
- W ruchu zawierającym obronę przed atakiem przeciwnika, można wykorzystać posiadany atak w celu wyprowadzenia kontry
- Ukryte ruchy dotyczą czynności, których przeciwnik nie może dostrzec i są zapisywane za pomocą komendy HIDE
- Składając znaki do techniki należy określić nazwę techniki w ukrytym ruchu - o ile technika ujawnia się dopiero w kolejnej turze
- Na koniec każdej walki, wszyscy uczestnicy podają zużyty/zdobyty ekwipunek (w HIDE)
Statystyki w Walce
W czasie walki, każdy gracz ma obowiązek informowania rywala o części swoich statystyk.
Każdy post, zawierający akcję (nie dotyczy samej rozmowy) powinien zawierać aktualną wartość statystyk:
- Siła
- Szybkość
- Zręczność
- Reakcja
Wartości te podajemy za pomocą komendy HIDE, udostępniając jej treść uczestnikom walki (lub obserwatorom w tym samym wątku).
Nie ma obowiązku używania pełnej wartości statystyk - szczegółowy opis wykorzystywania jedynie części statystyki
Prosimy o podawania wartości tych statystyk, nawet jak się nie zmienia. Pisanie "bez zmian" bardzo zmniejsza czytelność walki.
Zabicie przeciwnika/napaść
Zabijanie rywala nie jest powszechnie akceptowane w świecie shinobi.
W przypadku, gdy gracz zostaje zabity w walce z innym graczem, poszkodowany może zgłosić się do MG o uratowanie postaci.
W takim wypadku MG analizuje walkę i historię postaci w celu podjęcia decyzji o fabularnym ratunku.
Każdy shinobi, który dopuści się kradzieży, zabójstwa, lub trwałego okaleczenia przeciwnika, może być umieszczony w Księdze Bingo, stając się przestępcą.
Jeżeli przestępstwo będzie miało świadków, lub zostanie zgłoszone do władz wioski,
mogą one wykluczyć przestępcę z osady, co skutkuje staniem się Nukeninem.
Przestępca może być ścigany przez innych graczy, oraz przez postacie NPC.
W przypadku zadeklarowanej walki na śmierć i życie przez walczących, walki z przestępcą, walki w ramach wojny, lub elitarnej walki wpływającej na fabułę świata - zabójstwo nie jest postrzegane jako przestępstwo i unika się wszelkich konsekwencji.
Sprawdzenie walki
Po zakończeniu walki należy ją zgłosić tutaj.
Zgłoszenie pozwala MG odpisać zużyty sprzęt, oraz przydzielić nagrody za walkę w postaci dawek treningowych.
Link do zgłoszenia powinien być linkiem bezpośrednio do posta rozpoczynającego walkę (mniej więcej), lub należy określić numer posta, który stanowi początek.
Offline