Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 07-02-2013 18:17:50

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Wstępne pomysły z żołądka Ricco

Pomysłów jest kilka. Trzeba też zauważyć, że roboty będzie dużo. Nie róbmy wszystkiego naraz, tylko stopniowo. To forum ma służyć rozrywce, nie może być zbyt zniechęcające po porażce gracza w walce, a rozwój postaci nie może być (moim zdaniem) tak bardzo skomplikowany. Nawet ktoś zielony w PBF powinien się rozeznać. Przy skupianiu się na idei należy się zastanowić dokładniej nie tylko nad tym co byłoby fajne dla nas, ale dla większej grupy ludzi.

Przechodząc do pomysłów. Zaznaczyłem tu swoje, jak i odniesienie do już poruszanych kwestii.

1. Fabularność

Póki co jestem zdania, że utrata postaci po śmierci byłaby źle postrzegana. Jest cała rzesza osób młodych, która nie będzie się liczyć z opinią innych. Wspomnieliście jednak o „uratowaniu” przez sędziego. Taki pomysł mi się podoba i wtedy miałoby to sens. Spotkałoby się to może z krytyką paru osób, bo nikt mógłby nie umrzeć, ale zachowana będzie fabularność. W takim wypadku pomysł będzie udany. Za tworzeniem kilku rodzajów walk nie jestem przekonany. Na początku walki, gracze mogą ustalić czy sędzia ma się wtrącać przy ocenie, czy też nie. Nie byłoby miliona działów, a przy tym bałaganu.

2. System walki

No i walka... Powinna dawać wiele możliwości, być wymagająca i ciekawa. Duże obrażenia z walki, jak utrata oka, zachowałbym na stałe jako okaleczenie. Oczywiście z możliwością przyszycia ręki czy nogi przez medyka, o ile takiego się znajdzie. Nie chcemy przecież walki kogoś bez nogi z kimś bez ręki... Dodatkowo wprowadziłbym, o ile jest taka możliwość komednę „hide” (czy inną w tym stylu). Gracze mogliby pisać w niej ukryte ruchy (kiedy ich nie widać, przy klanach, gdzie jest prawdziwy). Widziałby to tylko admin/mod i przy osądzie kto wygrał miałoby to kluczową rolę. Nie byłoby sytuacji, że ktoś robi 10 klonów i zawsze jest tym co zostaje sam. Dodatkowo wymagałoby więcej uwagi i skupienia od obu graczy. Powiem więcej – pod taką komendą ukryłbym poziom chakry. Tylko w walce z osobą posiadającą umiejętności wyczuwania poziomu chakry ten stan byłby podawany. Zwykły shinobi tego nie potrafi, a spadek chakry w danej ilości świadczy o technice, którą łatwo sprawdzić, a wtedy obrona jest skuteczna na 99%. Będzie to bardziej realne. Poza tym da więcej możliwości taktycznych, nie będzie kłótni czy się uda czy nie, wszystko będzie opisane w ruchach ukrytych i zwykłych, znikną domysły. Jak się czegoś nie napisało, to się tego nie zrobiło.

3. Techniki

Technik wiadomo, że powinno być dużo. Proponowałbym nie ograniczanie się jedynie do mangi. Nie mówię o braniu każdej techniki z fillerów, ale można by się zastanowić, czy jakaś konkretna nie jest ciekawa i nie warto jej wdrożyć. Im więcej technik tym większa różnorodność. Dodatkowo wprowadziłbym techniki kenjutsu (z wykorzystaniem katan). Jest ich niewiele, ale są. Osoby specjalizujące się w ostrzach, miałyby większą możliwość walki. Oczywiście do tego techniki taijutsu. Można by też wprowadzić w tych dwóch jakieś wymogi co do talentów (punkt niżej).

4. Talenty

Odnosi się to trochę do rozwoju postaci. Shinobi mogą posiadać różne talenty, co powinno być odzwierciedlone w grze. Osobiście proponowałbym na wstępie takie talenty jak: taijutsu, genjutsu, ninjutsu, kenjutsu (nie mówię o walce 8 mieczami, tylko o sprawne posługiwanie się ostrzami, nawet 1 czy 2), mistrz pieczęcie (powiedzmy składanie znaków wyjątkowo szybko, lub 1 ręką), czy natura chakry (dodatkowa natura i możliwość łączenia ich – wybór KG łączącego 2 natury). Z naturą chakry się w sumie zastanawiam, ale to wszystko jest wstępne i do ustalenia. Takie talenty wybierałoby się na początku i rozwijało z czasem. Mogłyby podnosić statystyki, dawać jakieś możliwość itd. Każdy gracz byłby jakoś ukierunkowany dzięki temu na dalszy rozwój.

5. Przeszczepy

Jak wiemy w anime istniały osoby z przeszczepionym okiem itd. Spotkałem się z graczami, którzy to lubią, oczekują tego. Byłoby to urozmaicenie. Oczywiście należałoby ograniczyć to do 1 przeszczepu danej części ciała, czy komórek w danej części ciała (nie każde KG można przeszczepić, a niektóre działają powiedzmy tylko w obrębie ręki czy nogi). Kolejnym wymaganiem byłby sam zabieg przeprowadzony przez medyka odpowiedniej klasy, jak i zdobycie komórek, czy oka z daną mocą. Oczywiście takie oko można by stracić w walce, wtedy można je zastąpić nowym przeszczepem (ograniczać do 1 na całą grę nie wiem czy jest sens). Oczywiście pojawiały by się przez to bardziej dramatyczne postacie z bliznami, bez oka itd. Dałoby to większą możliwość rozwoju i urozmaicenie walk, kiedy gracz znudzi się tym co już ma. Rzecz jasna taka osoba nie może być silniejsza niż gracz bez przeszczepu, dlatego takie osoby powinny mieć w jakiś sposób ograniczone moce KG. Jak bardzo, to by się ustaliło przy ustalaniu konkretnych KG i zasad z nimi związanych.

6. Akcje w jednym momencie

Chcemy forum fabularne? Więc należałoby ograniczyć przeprowadzane akcje przez graczy do 1, góra do 2 (misja + coś). Ktoś kto prowadzi walkę, nie może jednocześnie być w sklepie/trenować. Misja to co innego, bo często prowadzi się w grupie, może to trwać, dlatego ograniczenie Misja + walka/trening/zakupy/fabularne chodzenie/spacer/cokolwiek., byłoby moim zdaniem dobre. Wtedy walki staną się czymś fajnym, a nie kolejnym klepaniem na odwal się. Zachowamy fabularność i ciągłość „przygody”.

7. Czas fabuły

Tutaj powinniśmy się zastanowić w jakim czasie umieścić rozgrywkę. Czy będzie to okres przedstawiony w anime, a może późniejszy lub wcześniejszy. Niby nic, ale jednak umiejscowienie akcji w okresie po wydarzeniach z mangi, da więcej swobody rozwoju własnej fabuły, stworzenia nowej potężnej organizacji, a nie trzymając się Akatsuki. Biorąc pod uwagę nazwę forum, większe możliwości fabularnego rozwoju, stworzenia wiosek od zera, ja bym umieścił akcję przed wydarzeniami z „Naruto”. Mało istotne, ale może odegrać jakąś rolę.

8. Fabularność, a KG

Jeśli mamy stworzyć fabularną rozgrywkę, to proponowałbym trzymać się tego w 100%. Pokusiłbym się w takim razie o wybór KG czy innej głównej ścieżki rozwoju na początku. Z drugiej jednak strony gracze nie mogą wybrać czegoś, czego nie znają. Samo „przebudzenie” KG dałoby się rozwiązać później. Jednak ograniczyłbym przynależność danego klanu do jednej wioski. Klany trzymają się razem i mają siedzibę w danej wiosce. Dlatego do wymagań KG dałbym przynależność konkretną do wioski. Oczywiście po obudzeniu KG wioskę można zmienić jak to opisałem w innym punkcie. Stworzy to większe możliwości. Dany klan będzie siłą wioski, będzie działa dla jej dobra, a nie będzie się składał z osób z różnych wiosek, każdą z innym priorytetem. Klan, tak jak wioska ma stanowić jedność. Oczywiście rozwój KG, jego przebudzenie powinno nastąpić fabularnie. Nie kupione za jakieś punkty. Możliwe, że nastąpi to w czasie misji, walki. Admin czy mod mógłby nie tylko wprowadzać wydarzenia losowe, ale również zadecydować czy dana osoba osiągnie wybraną moc. Oczywiście po osiągnięciu wymagań, punktów czy jaki wybierzemy schemat rozwoju. Nawet jeśli będzie trzeba to wykupić (przy czym nie wiem czy to dobra metoda, po prostu wygodna i łatwa), to moment, w którym siła się przebudzi nie były do końca jednoznaczny, gracz musiałby zasłużyć, a odpowiednia osoba przyznała by mu dane KG (powiedzmy w dramatycznej sytuacji misji/walki).

9. Wioski

Różne wioski, różne spojrzenia na świat. To jasne, że mogą mieć różne ustroje, poglądy. Wojny, sojusze, tajne pakty. Wzmocniłbym rolę Kage do lidera wioski, jeśli jest taka możliwość, ograniczyłbym dostępność do działów wioski, tylko dla jej mieszkańców. Jednak wiadomo, że gracz może się z czasem nie zgadzać z polityką swojej wioski, może zmienić poglądy i wtedy dałbym możliwość zmiany wioski, o ile gracz przekona odpowiedniego Kage nowej wioski, że będzie przydatny. Po otrzymaniu takiej zgody, mógłby zmienić wioskę, oczywiście narażając się dawnym kompanom. Relacje wiosek mogłyby ulec pogorszeniu. Byłoby to fabularne i dawało więcej swobody

10. Nukenin – wygnanie

Jeżeli gracz mógłby zmienić wioskę, to można również wprowadzić możliwość wydalenia gracza z wioski przez Kage (wygnanie). Taki gracz stałby się zbiegłym shinobi. Mógłby ubiegać się o przyjęcie do innej wioski, mógłby być najemnikiem. Za jego schwytanie byłaby odpowiednia nagroda – po schwytaniu Kage mogliby zdecydować do jakiej wioski go wcielić (by nie zabijać delikwenta fabularnie). Wielu graczy chce być tymi złymi, dajmy taką możliwość. Odpowiednia grupa takich osób mogłaby zapoczątkować większą organizację w stylu akatsuki, planować atak na jakąś wioskę lub cokolwiek innego.

11. Demony

Moim zdaniem powinniśmy z nich zrezygnować. Umieszczając fabułę przed Akatsuki, nie będą one miały znaczenia fabularnego. Jest jasne, że taki demon powinien dawać dużą siłę. Jednak gracze powinni być zbalansowani i nie powinno być aż takich odchyleń. Ktoś lepiej rozwija postać? Ok, wtedy jest lepszy i silniejszy, ale otrzymanie demona i zmiatanie wszystkiego od niechcenia jest mało wymagające i daje mało frajdy. Ja bym z nich zrezygnował

To taka pierwsza paczka wstępnych pomysłów. Ciągle zastanawiam się nad formą statystyk, ich ilością, limitem, wpływem na rozgrywkę. Tutaj trzeba się mocno zastanowić. Powoli zajmuję się spisywaniem KG czy innych zdolności, jeśli ktoś były chętny może mi w tym pomóc, po stworzeniu takiej listy umieściłoby się ją tutaj do korekty.

Zastanawiałem się też nad rozwojem postaci, rzecz jasna fabularnym. Czy wprowadzać jakieś punkty, czy zdać się na pokazanie umiejętności i trochę czasu.

No i rzecz bardzo ważna. Spisanie regulaminu forum, pod względem pisania postów, jak i samej rozgrywki. Czym też trzeba się zająć.

Póki co tyle ode mnie


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#2 07-02-2013 18:55:36

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

1. W pełni się zgadzam, choć i to można rozbudować. Ale wstępnie jest Ok.
2. Hide to najlepsze wyjście na Punie.
3. Też uważam, ze niektóre filery nie są złe.
4. Tak, tak i jeszcze raz tak. Zresztą zaprezentowane przez Morrisa drzewko rozwoju w pełni to umożliwia, włącznie z talentami indywidualnymi, różnymi od reszty.
5. Przeszczepy to podstawa. Ja sam jak Orochimaru chciałbym mieć Sharingana ale nie wrodzonego, a zagrabionego.
6. Jak dla mnie tylko jedna akcja w danym momencie. Zresztą pomysł choć nieco skomplikowany w wykonaniu, umieściłem w swoim wątku.
7. Co do czasu fabuły, to sam nie wiem, gdyz umiejscowienie go przed wydarzeniami z mangi skazuje nas na zrezygnowanie z wielu opcji, które podczas trwania akcji się pokazały. Jest kilka opcji, które mają swoje wady, jak i zalety. Przed wydarzeniami z mangi, po wydarzeniach z mangi, bądź w trakcie ich trwania, w jakimś dowolnie wybranym, w miarę odpowiednim czasie. Sam umieściłbym je kilka lat po IV wielkiej wojnie.
8. Popieram, o czym też wspomniałem w swoim wątku.
9. Oczywiście, że tak.
10. Tak, tak i jeszcze raz tak. Nasze decyzje muszą mieć odzwierciedlenie w fabule postaci.
11. Tutaj sam nie wiem. Musimy spojrzeć na to tak, że są osoby których marzeniem jest posiadanie demona. A ile byłoby zabawy w jego opanowywaniu? W niekontrolowanych atakach "złości" demona, gdy działania postaci byłyby przejmowane przez MG.

Tak jak i Ty, również zastanawiam się nad formą statystyk, które imo powinny być znacznie bardziej rozbudowane niż na GNie, gdyż tam było ich zbyt mało co rodziło wiele kwestii spornych, jak chocby witalność, która łączyła w sobie się, wytrzymałość, żywotność, siłe technik.

Co do regulaminu to owszem jest ważny, szczególnie kwestie postów, które musza być rozbudowane i oddawać wszystko co dzieje się z postacią, ale takze z otaczającym światem itp. Tyle, ze ta kwestia nie jest naglaca i mozna się nia zająć na dalszym etapie tworzenia forum.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#3 07-02-2013 19:09:00

Hideki

http://i57.tinypic.com/29os60p.jpg

Zarejestrowany: 07-02-2013
Posty: 147
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

1. Zgadzam się z tym ratowaniem przez sędziego.

2. Jestem w pełni za. Ta ukryta wiadomość bardzo nas przybliży do realiów świata naruto, które miały miejsce w walce shinobi. Nie znasz chakry przeciwnika, więc musisz myśleć jak prawdziwy nindża xD.

3. Owszem, im więcej technik tym lepiej. Co do tych fillerowych to w sumie można dać kilka, które byłyby ciekawe - tutaj jestem neutralny. Jeszcze co do podziału technik. Wprowadzamy jakieś ograniczenia technik? Tzn, genin nie może wykonać takiej i takiej techniki czy nie będzie to uzależniać od czegokolwiek? Oczywiste, że podzielimy na techniki na natury, ale czy także jutsu typa A,B,C... <- ja do pomysłu z szeregowaniem jutsu według ich siły, w tak szczegółowy sposób osobiście jestem przeciwny.

4. Talenty, hmm. A to nie można podciągnąć tego pod zdolności/umiejętności? Po co, aż tak się rozdrabniać? W sumie nie wiem. Muszę to przetrawić jeszcze xD.

5. Dobry pomysł. Tak jak napisałeś, nałożyło by się odpowiednie ograniczenia i było by w porządku. Jednak co do przeszczepień KG, to jednak ograniczył bym to tylko do jednego razu, gdyż zaczniemy mieć super uber koksów z sharinganem w jednym oku, byakuganem w drugim i z ręką członka klanu Douhito, a czegoś takiego myślę nie chcemy widzieć.

6. Krótko i zwięźle -> na tak.

7. A ja bym umieścił czas fabuły po zakończeniu IV wielkiej wojny shinobi. Wszyscy starzy Kage, giną na polu walki. Podobnie dzieje się po potyczce Sasuke z Naruto. Naruciak broniąc wioski i honoro shinobi ginie w walce wraz z Sasuke. Organizacja Akatsuki zostaje całkowicie zniszczona i rozwiązana <- znika z obecnych kart historii. Każda z wiosek zaczyna wszystko od nowa.

8. Też jestem za wyborem KG, które chcemy przebudzić w przyszłości, na początku gry, od razu przy tworzeniu KP. I świetnym pomysłem jest, aby klany były związane z wioskami. To mocno przybliży nas do realów Naruto. Co do aktywacji KG, tutaj jednak dałbym jakiś określony moment czy też coś co pozwoli nam aktywować KG, ponieważ zostawiając tą kwestię jedynie MG i adminom mocno ograniczymy rozwój graczy i zobaczycie, że ciężko będzie nam przyznawać aktywację KG, gdyż nie będzie się wam chciało tego wszystkiego czytać i osądzać czy ten zasłużył, a czy ten nie.

9. W pełni się zgadzam. Dobry pomysł.

10. Tak, fajny pomysł. Może się to ciekawie rozwinąć, jeśli pojawia się taki drugi czy trzeci Madara wśród nas xD

11. Co do demonów to mnie zaciekawiłeś tym, aby ich nie wdrażać na forum. Szczerze ci powiem, że muszę się głębiej nad tym zastanowić xD.


Spoiler:

Ubiór: Hideki najczęściej chodzi ubrany w zwykłą, czarną koszulkę z krótkimi rękawami oraz w długich spodniach, które również są koloru czarnego. Na stopach widnieją, podobnie jak reszta, czarne sandały shinobi. Dodatkowo młody ninja zawsze wychodząc z domu zakłada na dłonie swoje ulubione czarne rękawice, które niegdyś podarował mu ojciec. Gdy dni są chłodniejsze Hideki zawsze zarzuca na siebie czarny płaszcz ze srebrnymi wstawkami. Jest on na tyle długi, że sięga, aż po kolana, dlatego, aby nie krępował ruchów Hideki nigdy go nie zapina, a jedynie przeplata, jednym pasem z małym zapięciem na wysokości klatki piersiowej. W płaszczu kołnierz zawsze stoi sztywno. Hidekiego często taki stan rzeczy denerwował, jednak matka mówiła mu, że nic nie da się z tym zrobić. Hideki po zdaniu akademii nosił, przepasaną na czole, opaskę KumoGakure.

http://i58.tinypic.com/e7h502.gif


[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]


Hideki ->http://i60.tinypic.com/96vx9u.gif<- Gordiana

Offline

 

#4 07-02-2013 19:27:36

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

3. Sądzę, że wszystko zależy od rozwoju osobistego drzewka rozwoju. ranga to sprawa drugorzędna.
5. Owszem tu trzeba podejść z rozsądkiem do tematu i wprowadzic pewne ograniczenia natury fabularnej. Choć i tu wszystko można podprowadzić pod owe drzewko rozwoju.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#5 07-02-2013 19:30:06

 MG Shinari

Mistrz Gry

2672349
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 817
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

5. Chodziło mi o ograniczenie do aktywnego 1 przeszczepu. Dopiero w chwili utraty zdobycznego oka i jego mocy, można by rozejrzeć się za nowym, zachowując fabularność rzecz jasna


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#6 07-02-2013 21:57:47

 MG [S]

Mistrz Gry

577178
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 723
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

1. Myślę, że interwencja sędziego byłaby możliwa, jeśli Użytkownik zagrożony śmiercią swojej postaci   
    poświęciłby jeden ze swoich zdobytych Punktów Przeznaczenia (z pomysłu Morrisa)

2. Opcja Hide rozwiązałaby problem np. z dzieleniem chakry na połowę między shinobim,
    a jego klonami, co jak wiemy, wcześniej się nie sprawdziło, co było tłumaczone brakiem elementu zaskoczenia
    przez widoczną chakrę.

3. Co do technik fillerowych, to tylko niektóre, na prawdę dobre oczywiście.

4. Myślę, że to można zawiązać w tych drzewkach, w rejonach "Walki bez Chakry" czyli tam gdzie planujemy rozpisać Taijutsu, 
    Kenjutsu itp. Za odblokowanie danej gałęzi dostawałoby się określone ilości bonusowych punktów statystyk np.:

- Walka Brońmi:
   - Walka Kunai: 40/50
   - Walka Shuriken: 30/50
   - Walka Kataną: 25/50

Teraz po odblokowaniu odpowiedniej gałęzi przykładowo dostajemy + 2 pkt stat do danej staty walki bronią + jakiś dany trick, jak
np. zdolność odbijania od siebie własnych kunai i trafianie przeciwnika ukrytego za jakimś głazem lub inną przeszkodą
(nazywane "Rykoszetem")

- Walka Brońmi:
   - Walka Kunai: 40+2 [42]/50
      + Rykoszet
   - Walka Shuriken: 30/50
   - Walka Kataną: 25/50


5. 6. 8. 9. i 10. jestem na tak

7. Raczej tak jak Kowalski powiada, umiejscowić czas akcji w kilka lat po IV Wielkiej Wojnie Shinobi. Umiejscowienie czasu akcji w czasach z przed wydarzeń w "Naruto" skaże nas na z góry już w pewien sposób ustaloną chronologię wydarzeń, a tego nie chcemy.

11. No... Powiem wam Lemurowaty, że mnie zaskoczyliście tym. Wycofanie demonów nie wiem czy będzie do końca dobrym pomysłem.
      Ja bym się ich tak do końca nie pozbywał, ale raczej zapewniłbym ogoniastym jakąś rolę w fabule naszego świata
      (może jago Konta Fabularne?)


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#7 07-02-2013 23:57:49

 MG Domator

Mistrz Gry

Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 592
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

1. Ok, z resztą to jest już dość dobrze omówione, zostały szczegóły.
2. Zrobiłbym nawet krok dalej - schowajmy kp graczy tak, aby tylko sami gracze mogli odkrywać swoje zdolności, czy to w czasie walki czy podczas rozmowy.
3. 100% za.
4. Oczywiście tak, a co do samego układu takiego drzewa to musimy poświęcić jedno albo dwa popołudnia na gg żeby dość do jak najlepszego rozwiązania.
5. Bez zastrzeżeń.
6. Zdecydowanie jedna akcja. Jeden bohater = jego miejsce pobytu. Cały mój pogląd na ten temat opisałem w oddzielnym wątku, zwłaszcza bliżej końca .
7. Dość istotna, ale elastyczna sprawa. W zasadzie pasuje każdy okres zp przed jak i po wydarzeniach z Naruto.
8. Z ta przynależnością klanów do wiosek bym pomyślał bo może skończyć się na tym, że ludzie będą wybierać wioski pod względem siły kg, co doprowadzi do opuszczenia niektórych i przepełnienia innych.
9. i 10. Za.
11. Tylko jako npc i raz na ruski rok jakiemuś naprawdę zasłużonemu graczowi.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#8 08-02-2013 00:32:31

 MG Krajan

Mistrz Gry

507347
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 1274
Punktów :   

Re: Wstępne pomysły z żołądka Ricco

1.  Tutaj chyba nikt nie ma zastrzeżeń. Myślę, że te punkty ratujące nas to dobry pomysł.
2. Tak jak mówi Morris, schowajmy kp graczy by tylko oni je widzieli. Zapobiegnie to zaglądaniu w kp przeciwnika przed walką, a walka będzie bardziej realistyczna, bo nie do końca będziemy wiedzieć co posiada przeciwnik.
3. Oczywiście
4. Tu się zgadzam
5. Jestem na tak, przechodzisz do następnego etapu. Z tym że co do ograniczeń przeszczepów jestem za wprowadzeniem jakichś, bo są różne psychole, które porobią sobie 1000 rąk i głów wykonując przy tym 70 pieczęci na raz, strzelając z tyłka amaterasu...
6. Jestem tego zdania, że bohater może być tylko w jednym miejscu na raz. Ładnie to opisał Kowalski w swoim pomyśle.
7.Nie jestem za okresem przed wydarzeniami w Naruto, bo musieli byśmy wziąć pod uwagę "historyczne" fakty. Jeśli by to było przed, to chociażby nie mogli byśmy wprowadzić Chidori, w końcu dopiero zostanie wymyślone. Osobiście jestem za czasem po 4 wielkiej wojnie shinobi.
8. Tutaj będzie problem niestety. Tak jak opisał do Morris.
9. Opisałem to u siebie. ZA
10. Zgadzam się
11. Jak już się mamy trzymać realiów wyznaczonych przez świat Naruto to i demony jakoś musimy gdzieś wcisnąć. Choć tak naprawdę biorąc pod uwagę to, że jeśli stworzymy świat Naruto w przyszłości, to możemy ten świat rozwinąć jak chcemy tj. napisać, że demony zaginęły, czy coś w tym stylu.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutobest.pun.pl www.extremespeedway.pun.pl www.pandanda.pun.pl www.eti2011r.pun.pl www.arenas.pun.pl