--------------------------------------------------------------SUROWCE--------------------------------------------------------------
1. DrewnoNazwa: Mała osada drwali
Opis: pozwala pozyskiwać 15 ton drewna co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas budowy: 3 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach zalesionych.
Nazwa: Osada drwali
Opis: pozwala pozyskiwać 25 ton drewna co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 25 ton drewna
- 15 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 5 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna
- 5 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas rozbudowy: 2 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach zalesionych.
Nazwa: Duża osada drwali
Opis: pozwala pozyskiwać 35 ton drewna co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 40 ton drewna
- 30 ton kamienia
- 40 ton żywności
Czas budowy: 10 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 15 ton drewna
- 15 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 5 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach zalesionych. Pobiera 10 ton żywności co kwartał.
2. KamieńNazwa: Mała kopalnia odkrywkowa
Opis: pozwala pozyskiwać 10 ton kamienia co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 15 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas budowy: 3 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach skalistych
Nazwa: Kopalnia odkrywkowa
Opis: pozwala pozyskiwać 20 ton kamienia co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 30 ton drewna
- 15 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 5 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach skalistych. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Duża kopalnia odkrywkowa
Opis: pozwala pozyskiwać 30 ton kamienia co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 40 ton drewna
- 35 ton kamienia
- 40 ton żywności
Czas budowy: 10 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna
- 15 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas budowy: 5 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach skalistych. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
3. SrebroNazwa: Mała kopalnia srebra
Opis: pozwala pozyskiwać 125 000Y co kwartał
Wymagania (Budowa): - 40 ton drewna
- 40 ton kamienia
- 60 ton żywności
Czas budowy: 6 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły srebra. Pobiera 5 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Kopalnia srebra
Opis: pozwala pozyskiwać 300 000Y co kwartał
Wymagania (Budowa): - 65 ton drewna
- 65 ton kamienia
- 70 ton żywności
Czas budowy: 10 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 25 ton drewna
- 25 ton kamienia
- 30 ton żywności
Czas budowy: 3 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły srebra. Pobiera 10 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Duża kopalnia srebra
Opis: pozwala pozyskiwać 500 000Y co kwartał
Wymagania (Budowa): - 80 ton drewna
- 80 ton kamienia
- 100 ton żywności
Czas budowy: 20 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 40 ton drewna
- 40 ton kamienia
- 50 ton żywności
Czas budowy: 5 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły srebra. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
4. ZłotoNazwa: Mała kopalnia złota
Opis: pozwala pozyskiwać 500 000Y co kwartał
Wymagania (Budowa): - 70 ton drewna
- 70 ton kamienia
- 110 ton żywności
Czas budowy: 20 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły złota. Pobiera 15 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Kopalnia złota
Opis: pozwala pozyskiwać 750 000Y co kwartał
Wymagania (Budowa): - 125 ton drewna
- 125 ton kamienia
- 170 ton żywności
Czas budowy: 30 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 40 ton drewna
- 40 ton kamienia
- 50 ton żywności
Czas budowy: 7 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły złota. Pobiera 20 ton żywności co kwartał.
Nazwa: Duża kopalnia złota
Opis: pozwala pozyskiwać 1 000 000Y co kwartał
Wymagania (Budowa): - 200 ton drewna
- 200 ton kamienia
- 220 ton żywności
Czas budowy: 40 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 50 ton drewna
- 50 ton kamienia
- 60 ton żywności
Czas budowy: 8 dni
Warunki: wybudować można tylko w sektorach, w których znajdują się żyły złota. Pobiera 30 ton żywności co kwartał.
5. ŻywnośćNazwa: Mała osada rolnicza
Opis: pozwala pozyskiwać 20 ton żywności co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 5 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: wybudować można tylko na żyznych sektorach.
Nazwa: Osada rolnicza
Opis: pozwala pozyskiwać 30 ton żywności co kwartał
Wymagania (Budowa): - 30 ton drewna
- 25 ton kamienia
- 5 ton żywności
Czas budowy: 6 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 0 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: wybudować można tylko na żyznych sektorach.
Nazwa: Duża osada rolnicza
Opis: pozwala pozyskiwać 50 ton żywności co kwartał
Wymagania (Budowa): - 60 ton drewna
- 40 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 10 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna
- 20 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas budowy: 3 dni
Warunki: wybudować można tylko na żyznych sektorach.
Nazwa: Mała osada rybacka
Opis: pozwala pozyskiwać 20 ton żywności co kwartał.
Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 5 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: wybudować można tylko na morskich sektorach.
Nazwa: Osada rybacka
Opis: pozwala pozyskiwać 30 ton żywności co kwartał
Wymagania (Budowa): - 30 ton drewna
- 25 ton kamienia
- 5 ton żywności
Czas budowy: 6 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 10 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 0 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: wybudować można tylko na morskich sektorach.
Nazwa: Duża osada rybacka
Opis: pozwala pozyskiwać 50 ton żywności co kwartał
Wymagania (Budowa): - 60 ton drewna
- 40 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 10 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna
- 20 ton kamienia
- 10 ton żywności
Czas budowy: 3 dni
Warunki: wybudować można tylko na morskich sektorach.
--------------------------------------------------------------INNE--------------------------------------------------------------
1. ObronnośćNazwa: Budka graniczna
Opis: na stałe warte pełni w niej 2 shinobi, którzy biorą udział w walce w razie ataku.
Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna
- 5 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: pobiera 10 ton żywności co kwartał + 10 ton każdorazowo za próbę obrony sektora.
Nazwa: Strażnica
Opis: na stałe warte pełni w niej 5 shinobi, którzy biorą udział w walce w razie ataku.
Wymagania (Budowa): - 50 ton drewna
- 50 ton kamienia
- 60 ton żywności
Czas budowy: 6 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna
- 20 ton kamienia
- 30 ton żywności
Czas budowy: 3 dni
Warunki: pobiera 20 ton żywności co kwartał + 10 ton każdorazowo za próbę obrony sektora.
Nazwa: Forteca
Opis: na stałe warte pełni w niej 10 shinobi, którzy biorą udział w walce w razie ataku.
Wymagania (Budowa): - 100 ton drewna
- 100 ton kamienia
- 130 ton żywności
Czas budowy: 12 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 50 ton drewna
- 50 ton kamienia
- 50 ton żywności
Czas budowy: 4 dni
Warunki: pobiera 30 ton żywności co kwartał + 10 ton każdorazowo za próbę obrony sektora.
Nazwa: Ambona
Opis: podest zamocowany na drzewie, z którego shinobi może patrolować teren. W razie ataku na ten sektor do obrony włączyć może się gracz-shinobi znajdujący się nie dalej niż jeden sektor od sektora atakowanego.
Wymagania (Budowa): - 10 ton drewna
- 5 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: -
Nazwa: Wieżyczka strażnicza
Opis: w razie ataku na ten sektor do obrony włączyć może się gracz-shinobi znajdujący się nie dalej niż 2 sektory od sektora atakowanego.
Wymagania (Budowa): - 20 ton drewna
- 20 ton kamienia
- 30 ton żywności
Czas budowy: 5 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 5 ton drewna
- 10 ton kamienia
- 5 ton żywności
Czas budowy: 2 dni
Warunki: -
Nazwa: Wieża obserwacyjna
Opis: w razie ataku na ten sektor do obrony włączyć może się gracz-shinobi znajdujący się nie dalej niż 3 sektory od sektora atakowanego.
Wymagania (Budowa): - 60 ton drewna
- 50 ton kamienia
- 50 ton żywności
Czas budowy: 10 dni
Wymagania (Rozbudowa): - 20 ton drewna
- 20 ton kamienia
- 20 ton żywności
Czas budowy: 4 dni
Warunki: -