4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Mistrz Gry
Jedno z zaawansowanych Kekkei Genkai, polegające na kontroli siły magnetycznej.
Użytkownicy Jiton są w stanie kontrolować dowolny namagnesowany przez siebie przedmiot, a także pole magnetyczne dookoła siebie.
Jiton może również dawać możliwość kontroli metali na odległość.
Zastosowań tego Kekkei Genkai jest niezwykle dużo, a do tej pory znane są tylko 3 z nich.
Było wielu użytkowników tego Kekkei Genkai, zaczynając od Shinobi z Kumogakure ze zdolnościami magnetycznymi, a kończąc na Trzecim i Czwartym Kazekage, którzy posiadali kolejno zdolność kontroli Żelaznego Piasku i Złotego Pyłu.
Każdy z nich wzbudzał podziw swoimi zdolnościami i byli niezwykle trudnymi przeciwnikami.
1. Kontrola Magnesu
Ten wariant Jiton zapewnia kontrolę siły magnetycznej i daje możliwość namagnesowania dowolnego przedmiotu lub osoby.
Dzięki temu, ataki metalową bronią miotaną stają się niezwykle skuteczne, gdyż namagnesowany obiekt przyciąga wyrzuconą broń, która automatycznie zmienia kierunek i podąża za celem.
Namagnesowanie I poziom
Zdolność namagnesowania małych broni i przedmiotów metalowych na okres 2 tur. Namagnesowane bronie mogą przyciągać, lub odpychać się z innymi metalowymi przedmiotami.
Koszt chakry: 1.000/przedmiot
Namagnesowanie II poziom
Zdolność namagnesowania dowolnego metalowego przedmiotu na okres 4 tur. Namagnesowane bronie mogą przyciągać, lub odpychać się z innymi metalowymi przedmiotami.
Koszt chakry: 2.000/przedmiot
Kontrola Magnesu I poziom
Zdolność słabej kontroli własnego pola magnetycznego, umożliwiająca zatrzymanie małych broni miotanych (metalowych).
Koszt chakry: 4.000
Kontrola Magnesu II poziom
Zdolność silnej kontroli własnego pola magnetycznego, umożliwiająca zatrzymanie wszelkich broni miotanych (metalowych) i skierowanie ich w stronę przeciwnika. Umożliwia także odepchnięcie każdej broni żelaznej w zwarciu.
Koszt chakry: 8.000
2. Kontrola Złotego Pyłu
Wariant Jiton dający władzę nad Złotym Pyłem. Zdolność ta jest bardzo podobno do zdolności Suna, dającej władzę nad piaskiem.
Złoty Pył, jest silniejszy i cięższy niż piasek, przez to jest jednak dużo wolniejszy.
Kontrola Pyłu daje ogromne możliwości zarówno ofensywne, jak i defensywne, przez co jest niezwykle uniwersalnym Kekkei Genkai.
Domieszka Metalu I poziom
Umiejętność kontroli większej ilości Złotego Pyłu, poprzez zmieszanie go ze zwykłym piaskiem. W efekcie powstaje masa Złotego Pyłu, zdolna przykryć obszar o średnicy 10m. Proces ten trwa 3 tury i nie ogranicza czynności.
Zasięg kontroli zależy od posiadanego poziomu Kontroli Metalu (Kontrola Metalu poziomu II - zasięg 5m).
(niewymagane dla wykonania konkretnej techniki)
Koszt chakry: 8.000/turę
Domieszka Metalu II poziom
Umiejętność kontroli dowolnej ilości Złotego Pyłu, o ile posiada się przy sobie jego niewielką ilość (nie wymaga mieszania z piaskiem). W efekcie powstaje masa Złotego Pyłu, zdolna przykryć nawet całą wioskę.
Zasięg kontroli zależy od posiadanego poziomu Kontroli Metalu (Kontrola Metalu poziomu II - zasięg 5m).
(niewymagane dla wykonania konkretnej techniki)
Koszt chakry: 12.000/turę
Kontrola Metalu I poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Złotego Pyłu na odległość 1m.
Koszt chakry: 1.000/turę
Kontrola Metalu II poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Złotego Pyłu na odległość 5m.
Koszt chakry: 2.000/turę
Kontrola Metalu III poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Złotego Pyłu na odległość 10m.
Koszt chakry: 4.000/turę
Kontrola Metalu IV poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Złotego Pyłu na dowolną odległość w zasięgu wzroku.
Koszt chakry: 6.000/turę
3. Kontrola Żelaznego Piasku
Wariant Jiton dający władzę nad Żelaznym Piaskiem. Zdolność ta jest bardzo podobno do zdolności Suna, dającej władzę nad piaskiem.
Żelazny Piasek, jest silniejszy i cięższy niż piasek, przez to jest jednak dużo wolniejszy. Jest natomiast szybszy lecz nieco lżejszy i słabszy niż Złoty Pył.
Kontrola Żelaznego Piasku daje ogromne możliwości zarówno ofensywne, jak i defensywne, przez co jest niezwykle uniwersalnym Kekkei Genkai.
Dodatkowo, opiłki Żelaza mogą zostać zatrute, dzięki czemu każde zranienie przeciwnika jest bardzo groźne.
W przeciwieństwie do Złotego Pyłu i Zdolności Suna, Żelazny Piasek jest w stanie rozciąć skórę przeciwnika i zadawać rany cięte, jeśli zostanie użyty w odpowiedni sposób.
Domieszka Metalu I poziom
Umiejętność kontroli większej ilości Żelaznego Piasku, poprzez zmieszanie go ze zwykłym piaskiem. W efekcie powstaje masa Żelaznego Piasku, zdolna przykryć obszar o średnicy 10m. Proces ten trwa 3 tury i nie ogranicza czynności.
Zasięg kontroli zależy od posiadanego poziomu Kontroli Metalu (Kontrola Metalu poziomu II - zasięg 5m).
(niewymagane dla wykonania konkretnej techniki)
Koszt chakry: 8.000/turę
Domieszka Metalu II poziom
Umiejętność kontroli dowolnej ilości ilości Żelaznego Piasku, o ile posiada się przy sobie jego niewielką ilość (nie wymaga mieszania z piaskiem). W efekcie powstaje masa Żelaznego Piasku, zdolna przykryć nawet całą wioskę.
Zasięg kontroli zależy od posiadanego poziomu Kontroli Metalu (Kontrola Metalu poziomu II - zasięg 5m).
(niewymagane dla wykonania konkretnej techniki)
Koszt chakry: 12.000/turę
Kontrola Metalu I poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Żelaznego Piasku na odległość 1m.
Koszt chakry: 1.000/turę
Kontrola Metalu II poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Żelaznego Piasku na odległość 5m.
Koszt chakry: 2.000/turę
Kontrola Metalu III poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Żelaznego Piasku na odległość 10m.
Koszt chakry: 4.000/turę
Kontrola Metalu IV poziom
Zdolność do swobodnej kontroli posiadanego Żelaznego Piasku na dowolną odległość w zasięgu wzroku.
Koszt chakry: 6.000/turę
====================
====================
Offline