4 Heisei, Natsu |
4 Heisei, Natsu |
Kraj | Zachmurzenie | Wiatr | Opady | Temperatura |
---|---|---|---|---|
Kraj Ognia | pełne zachmurzenie | lekki wiat | mżawka | 18 °C |
Kraj Błyskawicy | zachmurzenie z przejaśnieniami | lekki wiatr | brak opadów | 20 °C |
Kraj Wody | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | deszcz | 12 °C |
Kraj Wiatru | bezchmurnie | lekki wiatr | brak opadów | 26 °C |
Kraj Ziemi | lekkie zachmurzenie | bezwietrznie | brak opadów | 20 °C |
Kraj Herbaty | pełne zachmurzenie | bezwietrznie | mżawka | 16 °C |
Zaawansowana i specyficzna technika, w czasie której użytkownik tworzy rysunki na zwoju, by po chwili złożyć jednoręczną pieczęć, by je ożywić za pomocą chakry i wykorzystać w celu ataku uderzeniem, schwytaniu przeciwnika, lub chociażby szpiegowaniu. Technika ta ma wiele zastosowań i wariacji. Koszt chakry zmienia się zależnie od wielkości narysowanego stworzenia. Dzięki wielu opcjom, jest niezwykle użyteczna i może służyć nie tylko do ataku, ale także jako wsparcie. Ożywione stworzenia są pod pełną kontrolą użytkownika i powiększają swoje rozmiary do rzeczywistej wielkości danego zwierzęcia. Nie są jednak zbyt wytrzymałe i po otrzymaniu ciosu rozchlapują się w plamę atramentu. Poza wymienionymi zwierzętami, można rysować dowolnego rodzaju stworzenia.
Technika wymaga użycia zwoju jako szkicownika.
Znaki: Tygrys (jedną ręką)
Ranga: B
Chakra: 2.000/małe stworzenie (np. myszy, węże)
Chakra: 4.000/duże stworzenie (np. lwy)
Chakra: 8.000/latające stworzenie (np. duże ptaki, na których można latać)
Chakra: 20.000/olbrzymie latające stworzenie (np. smoki)
Offline