Ogłoszenie

Zmiany News Techniczny #6 oraz News #3
Dawki za sparingi - JUŻ SĄ!
ZAJĘCIA DODATKOWE
Tygodnik RoS #3 już do przeczytania!
Sklepy surwiwalowe we wszystkich wioskach! - (Link do przykładowego sklepu w Konosze)
Data Globalna:
4 Heisei, Natsu

#1 08-02-2013 18:20:35

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Zasadnicze sprawy...

Czas najwyższy przejść do konkretów Panowie.

1. System Rozwoju.
-Myślę, że wspólnie ustaliliśmy, że system rozwoju oparty będzie na "drzewie rozwoju", wszyscy wiemy
o co chodzi. Każda kolejna "zdolność" wymagać będzie poprzedzającej jej na drzewku, które rozgałęziać
się będzie w chwilach gdy powstaną dwie odrębne ścieżki.
Kwestia opracowania podstawowego, niejako szablonowego drzewa musi poczekać do chwili gdy stworzymy
wszystkie umiejętności, zdolności i inne tego typu rzeczy. Bo bez nich nie jesteśmy w stanie umieścić
na drzewie konkretnyych rzeczy w odpowiednich miejscach. Gdy już to wszystko zrobimy i przypiszemy do
szablonu drzewa, będziemy mogli dorabiac dodatkowe ścieżki, czego przykład pokazał Skipper tworząc
przykładowe drzewko chakry.

-Mimo wszystko rodzi się pytanie nad którym jeszcze się nie rozwodziliśmy, w jaki sposób gracz będzie
rozwwijał gałęzie na drzewie. Czy przy pomocy "punktów" zbieranych za różne rzeczy jak na GN'ie, czy
moze jednak będzie to odbywało się fabularnie względem tego co będziemy wyczyniać w swojej fabule w
poszczególnych lokacjach. Wtedy wyznacznikiem rozwoju pewnych rzeczy nie byłyby "punkty", a czas który
również uzależniony byłby od poszczególnych posiadanych juz zdolności na drzewie, oraz od statystyk,
które na wiele rzeczy mają wpływ.
Sądzę, ze ten temat jest niecierpiący zwłoki, bo ustalenie owych załoeń ma wpływ na tworzenie Umek, KG
i innych zdolności.

-Kwestia technik, została ju przez mmnie poruszona i większość zgodziła się aby istniejące w mandze techniki
nauczane były fabularnie, zależnie od odwiedzonych lokacji, spotkanych osób itd. Wyznacznikiem ich nauki byłby
czas zależny od rozwoju na drzewku oraz od statystyk w zależnoości od konkretnej techniki.
Ograniczeniem ilości technik byłaby nie ranga, a owy rowój w sztucze np. ninjutsu osiągnięty na drzewku.

-Techniki własne wymagałyby natomiast duzego rozwoju konkretnej ścieżki[ninjutsu, genjutsu, taijutsu] na
drzewie, fabularnego czasu poświęconego na wymyślanie sposobu działania techniki, a następnie treningu nad jej
stworzeniem. Oczywiście wszystko bardzo fabularnie.


Jak widać niemal wszystkie nabywane rzeczy zależne mają być od owego drzewa, a co za tym idzie jego idealne
opracowanie to podstawa.

2. Techniki, Kekkei Genkai, Umiejętności i Zdolności.
-Nie wiem jak sądzicie Wy, ja natomiast uważam że im większa ich ilośc tym lepiej, większe zróżnicowanie
postaci, większy dostępny wybó dla gracza. A skoro idziemy w fabularność to powinno to być podstawą.
Przechodzącc do rzeczy chciałbym wspomnieć o kilku sprawach.
-Kekkei Genkai, powinniśmy stworzyć wszystkie dostępne w mandze Kekkei Genkai bez względu na to czy są silne,
czy słabe.
-Umiejętności wrodzone, również powinny powstać wszystkie wraz z odpowiadającymi im klanami.
-Kekkei Touta, tutaj też jestem za ich wprowadzeniem. Uzyskiwane byłyby po idealnym opanowaniu odpowiednich
natur chakry. Jak wiemy na przykładzie Mizukage, ich ilość wzgledem posiadania nie jest ograniczona niczym,
prócz idealnaego panowania nad składowymi naturami chakry.
-Umiejętności nabyte, jak Cursed Seal czy Sage Mode, również powinny istniec tyle, że ich zdobycie uwarunkowane
powinno być od przebiegu fabuły na forum.
-Umiejętności członków Akatsuki, jak dla mnie sa to zdolności jak wszystkie inne więc nie widzę powodu aby na
naszym forum ich nie było. Tym bardziej, ze nie będziemy posiadali czegoś takiego jak pierścienie Akatsuki,
gdyż najprawdopodobniej wydarzenia na forum będa umiejscowione później świetlność owej organizacji.
Kwestia ich "zdobycia" uzalezniona powinna być również od fabuły. W teori wyznawcą jashina ppowinien móc być
każdy, boczeemu nie? Każdy wierzy w co chce. Tyle, ze aby wierzyć w Jashina trzebaby było np. odnaleźć jego świątynie,
nawiązać kontakt duchowy, czy cokolwiek jeszcze. Ponadto wiarra w Jashina powinna nieść swoje konsekwencje, jakie?
To się jeszcze wymyśli.

Oczywiściee wszelkie opcje zdobycia konkretnej umiejętności opracujemy, już po stworzeniu owych, ich wady zalety i
co tam jeszcze. Podsumowujac, dla mnie im większa dowolność fabularna, a co za tym idzie rozwojowa, tym lepiej.
Pójdźmy inną drogą niż GN, nie bądźmy plagiatorem bazującym na ich...dziecinnym systemie, który nie pozwala
poczuć się jak w świecie Naruto.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#2 08-02-2013 20:01:06

 MG [S]

Mistrz Gry

577178
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 723
Punktów :   

Re: Zasadnicze sprawy...

Jestem absolutnie za wszystkim, co żeście tu napisali Kowalski.
Co to Jintona, byłbym za tym by były możliwe 2 jego wariancje:
- Kontrola Piasku, później złotego pyłu
- Kontrola magnetyczna, czyli wpływanie na metalowe przedmioty w otoczeniu shinobi'ego, lub kontrola nad żelaznym piaskiem.
  W tym przypadku dałbym możliwość utworzenia sporego asortymentu technik żelaznego piasku, bo jak wiemy,
  kontrolę tego typu drobinek widzieliśmy tylko raz, podczas walki Sakura & Chiyo Vs. Sasori & Marionetka III Kazekage.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#3 08-02-2013 21:19:47

 MG Krajan

Mistrz Gry

507347
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 1274
Punktów :   

Re: Zasadnicze sprawy...

Jestem jak najbardziej za, pozostaje nam tak naprawdę gromadzić materiały i tworzyć drzewko, bo bez drzewka nie wskóramy nic.


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

#4 08-02-2013 21:25:02

MG Noel

Mistrz Gry

52740013
Zarejestrowany: 06-02-2013
Posty: 730
Punktów :   

Re: Zasadnicze sprawy...

A bez materiałów nie wskóramy drzewka
Więc Panowie do roboty


http://i59.tinypic.com/2iik3dh.png

Offline

 

Kopiowanie wszelkich treści i projektów z forum jest zabronione i niezgodne z prawem.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cosiedzialowczoraj.pun.pl www.narutobest.pun.pl www.pandanda.pun.pl www.extremespeedway.pun.pl www.arenas.pun.pl